ניקוי רעלים מהגוף ומן הנפש לאחר קיום הפלה

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ההתאוששות לאחר הפלה אינה פשוטה, וזה נכון הן בפן הגופני והן בפן הנפשי. האישה מוצאת את עצמה מתמודדת עם שורה ארוכהניקוי רעלים והנפש לאחר קיום הפלה של תסמינים המופיעים אצלה ומקשים על החזרה שלה לשגרה. לכך ניתן להוסיף את התחושה שלה ש"זה לא זה", כלומר, שהגוף והנפש זקוקים לעבודה – ורצוי שעה אחת קודם. ניקוי יסודי של הרעלים והנפש יכול להיות הפתרון שיחזיר את האישה למסלול ההתאוששות הרצוי.

מדוע בעצם ניקוי רעלים חשוב כל כך לאחר הפלה?

גוף האישה עובר שינויים אדירים במהלך ההיריון, ולאחר מכן שינויים נוספים עם הפסקת ההיריון. כתוצאה מכך חלק מהיכולות שהאישה התרגלה אליהן עלולות להיפגע, ותהליכים טבעיים של הגוף יתבצעו בצורה טובה פחות. ניקוי הרעלים הוא דוגמה מובהקת לכך. במצב התקין, גוף האדם יכול לנקות בעצמו את הרעלים והחומרים המזיקים. אלא שהתקופה שלאחר הריון, לידה או הפלה אינה נחשבת ל"תקינה". ייתכן שיעבור זמן עד שהגוף יוכל לחזור ולבצע באותה יעילות את הפעולות השגרתיות השונות, כולל ניקוי הרעלים.

השינויים הדרסטיים שהגוף עובר במהלך תקופת ההיריון ולאחר ההפלה משפיעים אף הם. לא צריך להיות מומחה לתחום כדי להסיק שהתוצאה של השינויים האלה יכולה להיות שיבוש של כל מה שהאישה התרגלה אליו במהלך השנים. היא עלולה לצאת מאיזון הורמונלי, לסבול ממאזנים לא תקינים של רכיבים תזונתיים (בעיקר חוסרים) ולסבול מתסמינים שונים המקשים על הפעילות שלה, לרבות כאבים, עייפות וקשיי שינה. בהרבה מקרים הגוף יכול לחזור לעצמו אחרי פרק זמן מסוים, אבל לא בכולם. במספר גדול של מקרים נדרש ניקוי רעלים יזום על ידי האישה, במקביל או לאחר הליכי הניקוי הטבעיים של הגוף.

ניקוי הרעלים עשוי לשפר את מאזני הגוף באופנים שונים. הוא יכול לתרום להוצאת כל מה שכבר אין לו צורך בגוף האישה, להאיץ את זרימת הדם או החמצן בגוף (מה שמאיץ את הליכי הריפוי הטבעיים של הגוף) ולהפוך את האישה לחיונית יותר. ניקוי הרעלים עשוי לתרום לשיפור במאזני הגוף, וכמובן שגם לסייע בהליך החזרה של האישה למשקל גוף תקין ככל האפשר. העלייה במשקל היא טבעית גם כאשר ההיריון מסתיים מוקדם יחסית בצורה של הפלה, וניקוי הרעלים עשוי לתרום לתהליך.

השפעה חיובית אחרת של ניקוי הרעלים היא על נפש האישה. לאחר הפלה צפויות תחושות שליליות דוגמת חרדות, לחצים, בושה, אשמה וכן הלאה. ניקוי רעלים מוצלח עשוי להשפיע באופן חיובי גם על נפשה של האישה, והרי ידוע שנפש בריאה וגוף בריא עולים בקנה אחד.

הפלה בכדורים או הפלה כירורגית?

צורת ההפלה יכולה להשפיע על ניקוי הרעלים הנדרש. בדרך כלל ככל שההפלה הייתה מאוחרת ומורכבת יותר, כך ייתכן שיש יותר ממה להיפטר. במקרה הנפוץ של הפלה בכדורים, שיכולה מבחינה מעשית להיעשות עד לשבוע ה-12 של ההיריון, ניקוי הרעלים עשוי להיעשות על מנת להסיר מהגוף את שאריות התרופות אשר משמשות להפלה. תרופות אלה כידוע טומנות בחובן תופעות לוואי המשפיעות לרעה על האישה בימים שלאחר ההפלה.

כיצד עורכים ניקוי רעלים לאחר הפלה?

ניקוי רעלים יכול להתבסס על שורה ארוכה של רכיבים, כאשר בדרך כלל הם יהיו על בסיס טבעי. חשוב בהקשר הזה לראות האם האישה יכולה להכניס לגופה את הרכיבים העומדים בבסיס תהליכי הניקוי. ברוב המקרים התשובה לכך תהיה חיובית, אבל עדיין זהירות נדרשת בשלב זה בחייה של האישה. הוספת הרכיבים השונים לתפריט של האישה יכולה לעשות את השינוי, ועל אחת כמה וכמה דיאטות או תכניות טיפולים מקיפות יותר על בסיס ניקוי הרעלים.

ניקוי רעלים עשוי במידה רבה להיות מותאם למאפייני האישה (למשל גיל, מצב בריאותי קיים ומחלות המופיעות אצלה), או אפילו לתהליך ההפלה שהיא עברה. זו הסיבה שמומלץ במקרים רבות לבצע אותו בליוויו של איש מקצוע הבקיא בתחום ויוכל להתאים את טיפול ניקוי הרעלים באופן מלא לאישה העומדת מולו.

ראי מגוון שיטות לניקוי רעלים מהגוף:

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!