פדים לניקוי רעלים

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

פדים לניקוי רעליםפדים לניקוי רעלים מכילים "עיסה" המיועדת לניקוי פסולת מטבולית, והשגת חיים בריאים יותר באמצעות סילוק הרעלים מהגוף. הם נוצרו בתחילת שנות האלפיים על ידי חברה שוויצרית שנקראת 'סגין', ששיווקה את המוצר בהשראת כרית כף הרגל היפנית המסורתית, שנמצאת בשימוש למעלה ממאה שנים.

האופן בו פועלת טכנולוגיית הפדים לניקוי רעלים

חיי היומיום מאופיינים בחדירת רעלים לגוף. לא ניתן לברוח מהם, שכן הם נמצאים במים, במזון ואף באוויר. בטווח הארוך, הכימיקלים נבנים והופכים לחלק מהגוף. הפדים מסייעים לגוף להיפטר מהכימיקלים והרעלים, ומשפרים את יכולת תפקוד הגוף.

הם מסירים את הרעלים מהגוף, דרך כפות הרגליים במהלך השינה, ומכילים מרכיבים חשובים רבים, שאחד מהם הוא טורמלין, מינרל מברזיל הפולט קרני אינפרא אדום היוצרים יונים שליליים, המסייעים בטיהור הגוף והענקת תחושת רוגע. כף הרגל מאופיינת בנקודות לחיצה רבות המשפיעות על כל הגוף, והיונים השליליים יכולים לעורר את הגוף למצב של טיהור והשגת שנת לילה טובה.

מרכיב חשוב נוסף של הפדים לניקוי רעלים הוא חומץ סיני המסוגל למשוך רעלים מהגוף. הוא נמצא בפדים בצורת אבקה, ושימושי באופנים רבים אחרים לשיפור העיכול, ריפוי מחלות, הפחתת נפיחות והקלת כאבים. הרכבת הפדים על כפות הרגליים משפיעה על נקודות מוקד חשובות לטיהור הגוף באופן טבעי, והסרת רעלים ומתכות מהאיברים החשובים בגוף, כגון החזה, הבטן והרגליים.

עם הסרת הפדים מהרגליים בבוקר, ניתן לראות על המדבקות סימני כתמים שחורים, המהווים את האות להסרת הרעלים והמתכות הכבדות מהגוף, וקליטתם על ידי הפדים. לאחר מספר ימים או שבועות של שימוש ניתן להבחין כי רמת הכתמים השחורים על הפדים פוחתת יותר ויותר, היות והרעלים נמשכים מהמערכת ומתחסלים מהגוף.

אנשים להם מתאים להשתמש בפדים לניקוי רעלים

אנשים המשתמשים בפדים מדווחים על תוצאות מצוינות, במיוחד למצבי עייפות, וגפיים נפוחות. בנוסף הם מסייעים למצבי כאב לאורך כל היום, ומתאימים לאנשים המבצעים עבודה פיסית, סובלים מחרדה או דיכאון והפרעות שינה.

מצבים בריאותיים נוספים המשתפרים באמצעות הפדים, לפחות על פי הדיווחים של אנשים שהשתמשו בהם, הם כאבי ראש, כאבי מפרקים, רמות אנרגיה נמוכת, רמות מתח גבוהות, ובעיות בכלי דם.

אנשים להם לא מומלץ להשתמש ברפידות לניקוי רעלים

כשבוחנים את המצבים הבריאותיים והנפשיים להם מסייעים הפדים, נראה כאילו הם מתאימים לכולם, אך יש לזכור שאין להתחיל כל תכנית לניקוי רעלים במצב של מחלה או מצב נפשי רעוע.

תחילה יש לבצע תכנית לאורח חיים בריא, לפני שמתחילים להשתמש ברפידות לניקוי רעלים, כך שהגוף יהיה חזק דיו על מנת לאפשר לכבד לבצע את עבודתו כראוי. כשמשתמשים בפדים כשהגוף חולה, ניתן בקלות להציף את יכולת הכבד לעבד חומרים רעילים, האפקטיביות של התהליך תתבטל ואדם יחלה יותר. לכן, יש להשתמש ברפידות בזהירות יתר.

יתרונות פדים לניקוי רעלים

את הפדים מרכיבים על כף הרגל במהלך הלילה, ומטרתם היא טיהור הגוף והחייאת המערכת כולה באמצעות הסרת מתכות, רעלים וחומרים כימיים אחרים המצטברים בגוף וגורמים לתחושה רעה. בעוד שחלק מהאנשים מדווחים על תוצאות מיידיות, יש לבדוק את הפדים במשך חודש על מנת לקבוע אם הבעיות הבריאותיות נפתרו באמצעותם.

ביקורות על פדים לניקוי רעלים

נראה שאנשים מבקשים באופן נואש להאמין ש"פטנטים" וגימיקים שונים עובדים כפי שהם מפורסמים. פדים לניקוי רעלים, המולבשים על כפות הרגליים, כמו מותגים אחרים, מבטיחים להוציא את כל הרעלים מהגוף, החל ממתכות כבדות, פסולת מטבולית, רעלים, טפילים, ועד לצלוליט וחיידקים, כדי לשחזר את החיוניות והבריאות.

חוקרים מדעיים מטילים ספק בערך הפדים לניקוי רעלים. ראשית, חסר מחקר מדעי מקיף בנושא זה, והעדויות ה"מדעיות" היחידות מגיעות מדיווחים עצמאיים של אנשים שניסו את הרפידות. הסבירות שרעלים יעברו דרך פדים המולבשים על כף הרגל היא קלושה עד מנותקת מהמציאות.

מדענים שבדקו את הפדים, לא מצאו כל גיבוי משמעותי לפעולת ניקוי הרעלים, אלא שיפורים במערכת העצבים האוטונומית. לא נמצא כל שיפור בתכולת השתן ובחומצות אורגניות. במיוחד לא נמצאה הטבה ממשית הנוגעת למתכות כבדות, או לרעלים מבוססי פחמן.

מסקנת הממצאים היא אפקט הפלצבו הראשוני הכרוך בהתנסות בטיפול חדש. ניתן לומר שחומץ הבמבוק ברפידות המקוריות נושא יתרונות ביוכימיים ברורים, אך זהו מידע מפוקפק והחוקרים ממליצים להפסיק את השימוש ברפידות.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!