טיפול מומיה לניקוי רעלים מהגוף

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

טיפול מומיה לניקוי רעלים מהגוףטיפול מומיה לניקוי רעלים מהגוף הוא שיטת טיפול המיועדת לטיהור הגוף, הרזיה או התמודדות עם צלוליטיס. טיפול זה הוצג לראשונה לפני עשרות שנים, ובוצע באמצעות סדיני פשתן שנכרכו על הגוף והכילו צמחים.

המונח 'מומיה' קיבל את משמעותו לתיאור פעולת החבישה, והטיפולים הפכו לפופולאריים בשנות השמונים והתשעים, כשפלסטיק או שמיכות תרמיות החליפו את סדיני הפשתן.

מהלך טיפול מומיה

שיטת הטיפול משתנה בין מרכזי הטיפולים, אך הוא כרוך בדרך כלל בעטיפת הגוף ושהות בחדר חשוך עם נרות מהבהבים, מוסיקה רכה ושולחן עיסוי. המטופל שוכב על שולחן עיסוי, עטוף בשמיכה תרמית. בנוסף, המטפל עוטף אותו ביריעת פלסטיק ובמגבות. בחלק העליון של שכבות העיטוף מונחים סדינים על מנת לשמור על חום הגוף.

הטיפול מתחיל כשהמטפל משפשף את גוף המטופל בבוץ, תמצית אגסים או תפוחים ירוקים, או אפשרות אחרת. בשלב הבא הוא עובר למקלחת לשטיפת החומרים מגופו, לפני העטיפה. כשכל הגוף עטוף, והידיים מונחות לצידי הגוף, המטפל עוצר את פעולת השמיכה התרמית החשמלית.

חום השמיכה גבוה מספיק על מנת לגרום למטופל להזיע במהלך מחצית השעה של הטיפול. לאחר מכן, המטפל מתחיל לקרר את הגוף בהדרגה. השלב האחרון הוא מריחת קרם לחות על העור, עד שהוא מרגיש ממש חלק.

רוב המטופלים מדווחים על השפעות מרגיעות ביותר של הטיפול. לשם סילוק הרעלים מהגוף, המטפל משתמש בתוספת ויטמין K על התחבושות, המסייע להגברת חילוף החומרים ברמה התאית.

האופן בו טיפול מומיה מסייע לניקוי רעלים

היקף ניקוי הרעלים משתנה בין מרכזי הטיפול, אך המטרה היא לנקות את העור מזיהומים. כשהגוף מזיע, הרעלים יוצאים מהגוף, ואינם מצטברים בכבד או בכליות. בהתאם למוצרים המשמשים לטיפול, ניתן להשיג מספר יתרונות של ניקוי רעלים.

כך, למשל, טיפול מומיה בשימוש בחימר שולף את הזיהומים מהעור והנקבוביות, ומתאים במיוחד לאנשים הסובלים מאקנה. חומרי העטיפה הם תחבושות רפואיות הטבולות בתמציות צמחים ומונחות על הגוף.

צמחי המרפא חודרים לתאים דרך הנקבוביות ומנקים אותם מרעלים. זהו תהליך טיהור ולא סילוק מים מהגוף, ולכן המשקל האובד יכול לשוב אלא אם כן המטופל שומר על תזונה נכונה.

בעיות מהן יש להימנע

אנשים בעלי עור רגיש צריכים להיזהר ממרכיבים המשמשים לעיטוף הגוף, והמכילים ניחוחות רבים. חומרי הבישום עלולים לגרות את העור, ומומלץ לשאול לגבי המרכיבים טרם הבחירה בטיפול מומיה. חימר, למשל, פחות מגרה את העור מאשר שמנים ריחניים.

אנשים הנוטלים תרופות מרשם צריכים להבין מראש את המרכיבים המשמשים לעיטוף הגוף, ולהתייעץ עם הרופא על מנת להבין אם עשויות להתעורר בעיות כלשהן. צמחים יכולים להיספג דרך העור ולהשפיע על אופן הפעולה של תרופות מסוימות.

בנוסף, יש לחשוב על נוחות העיטוף. חלק מהאנשים נבהלים מהדימוי למומיה כשכל גופם עטוף וזרועותיהם פשוטות לצדדים. יש להקפיד על לחות הגוף, שכן במהלך טיפול מומיה סטנדרטי, המטופל מזיע הרבה, מולכן חשוב לחדש את המים בגוף.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!