ניקוי רעלים לפני כניסה להריון

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ניקוי רעלים לפני כניסה להריוןשיטות ניקוי רעלים ידועות ומוכרות. הציבור שומע על שיטות לניקוי המעי הגס או הכבד, ולמרות שזה נראה אולי כטרנד אופנתי חדש, שיטות אלו קיימות כבר אלפי שנים, ונמצאות בשימוש על ידי היפנים, המצרים והאינדיאנים. ניקוי רעלים היא שיטה טבעית לשמירת בריאות הגוף, וזהו אחד הצעדים היעילים ביותר טרם הכניסה להריון.

כשאישה מתכננת להיכנס להריון, חשוב ביותר להכין את בריאות הגוף ולנקותו מרעלים כדי להגביר את הפוריות. זוהי שיטת תמיכה בגוף, המכינה אותו להריון באמצעות ניקוי הרחם והכבד. התהליך מעודד את הכבד לנקות את הגוף מרעלים והורמונים עודפים, ותומך בניקוי הרחם מדם ישן הקופא על שמריו, והגברת זרימת הדם לרחם ולרקמות הרחם. יחד עם זאת, אין לבצע את תהליך ניקוי הרעלים במהלך ההריון או בתקופת ההנקה, כדי להימנע מחשיפת התינוק לרעלים העוברים בדם בדרכם החוצה.

הסיבות לניקוי רעלים לפני הריון

במהלך השנים, הגוף צובר רעלים החודרים אליו מכימיקלים באוויר, באדמה, במים, במזון ובחומרים קוסמטיים. רעלים רבים אלו מאוחסנים ברקמות השומן של הגוף וניתנים לשחרור מהיר יותר באמצעות ניקוי.

רעלים אלו כוללים עשן סיגריות; חומרי הדברה; הורמונים עודפים; תזונה לקויה; ואלכוהול. באופן אידיאלי, הגוף צריך להיות בריא ככל הניתן בתקופת ההריון. ניקוי הרעלים תומך ביכולתו הטבעית להיפטר מהחומרים המזהמים.

האופן בו ניקוי רעלים מסייע להריון

בעוד שהליך הניקוי מועיל, לא כל שיטה יעילה להגברת הפוריות. לפני ההריון יש לבצע הליך פרטני למערכת הרבייה, המסייע לגוף לחסל את הנטל הנוסף של חומרים שאינם בריאים לפוריות. ניקוי רעלים לפני ההריון מתמקד בשלושה תחומים עיקריים המסייעים לגוף להתכונן:

בריאות הרחם

בריאות הרחם חיוני ביותר לבריאות הרבייה. כל מחזור הרחם אמור לשחרר את הבטן לקליטת העובר. בחלק מהמקרים, הרחם אינו נקי, הדם קפוא, ישן ומצטבר בה, כך שזוהי אינה הסביבה הטובה ביותר המתאימה לבית לעובר.

הגורמים המונעים מהרחם לשחרר באופן מלא את התוכן שלו מידי חודש הם מחזור חודשי שאינו סדיר; חוסר איזון הורמונאלי; תזונה שאינה בריאה; או בעיות ברחם. השימוש בעשבי תיבול פרטניים לניקוי הרחם מסייעים לתמיכה בבריאותו, הגברת זרימת הדם וסיוע בתהליך טוניפיקציה לשרירי הרחם, המקדמים סביבה בריאה לקליטת העובר.

הכבד מסייע לסנן רעלים מהגוף, כולל הורמונים עודפים. אם קיים שפע אסטרוגן, תפקיד הכבד הוא להסירו מהמערכת. לעיתים, בשל תזונה לקויה, אורח חיים שאינו בריא, או בריאות לקויה, הכבד זקוק למעט גירוי ותמיכה על מנת להיפטר מחומרים אלו. שימוש בעשבי תיבול תומך בכבד ומסייע לגוף להתמודד טוב יותר עם העולם התעשייתי והשפעותיו על הפוריות.

הגברת זרימת הדם לרחם – כדי שהרחם יתפקד במיטבו, הוא זקוק לזרימת דם נכונה, המקשרת את הרחם והשחלות עם שאר המערכת האנדוקרינית, כך שיוכל לתפקד באופן חלק. ניקוי רעלים הכרחי לאיזון ראוי של הורמונים וכל ההיבטים הקשורים בהליך הכניסה להריון כגון ביוץ, וסת וייצור הורמונים. עשבי תיבול יעילים בסיוע להגברת זרימת הדם לרחם, כמו גם פעילות גופנית ועיסוי.

ניקוי רעלים לפני הריון לעומת שיטות ניקוי אחרות

קיימים הבדלים רבים בין שני המצבים. ניקוי רעלים כללי מהגוף הוא שיטה נפלאה לסייע בתמיכה בגוף, אך כשאישה מתכוננת להיכנס להריון ולשפר את הפוריות, עליה לבצע הליך פרטני וממוקד יותר. ההבדלים בין השיטות מדגישים את יתרונות הניקוי המיוחד להגברת הפוריות.

שלבי המחזור החודשי

כשמבצעים ניקוי רעלים להגברת הפוריות, מתמקדים בניקוי חלקים מסוימים של הגוף בשלבים מסוימים של המחזור החודשי. לדוגמא, שלב ניקוי הכבד מבוצע מהיום הראשון של סיום המחזור החודשי עד הביוץ. כך ניתן לגרות את המחזור, ולעודד את הכבד לעבוד במאמץ מוגבר מעט יותר.

שלב ניקוי הרחם מתבצע מהביוץ ועד היום הראשון של המחזור החודשי. זהו שלב הזנת ובניית המחזור, כאשר עשבי תיבול מסייעים לתמיכה באיזון הורמונאלי, הגדלת טווח שרירי הרחם, והגברת זרימת דם תקינה לפני שהמחזור החודשי מתחיל. ניקוי רעלים כללי אינו מתמקד בזמני המחזור החודשי או הפוריות.

ניקוי רעלים עדין אך יעיל

קיים ספקטרום נרחב של שיטות ניקוי רעלים המשתנות באורך הביצוע שלהן מיום אחד ועד שלושה חודשים. לעיתים הן כרוכות בשהייה בסדנאות, פסק זמן מהעבודה לביצוע התהליך בבית, או ביקורים תכופים בשירותים. לפני ההריון אין לבצע שיטה דרמטית, ולכן יש להתמקד בניקוי רעלים יעיל ועדין התומך בפוריות.

ניתן להמשיך ללכת לעבודה ולתפקד בשגרת מהיום, ללא שינויים תזונתיים משמעותיים, אך להתחיל לעבור לתזונה המשפרת את הפוריות. כשהרעלים וההורמונים משתחררים, התהליך עשוי לגרום לעצבנות בדומה לתסמונת קדם וסתית, לכן מומלץ להסתייע בשתיית יותר מים.

צמחי מרפא שלמים

ניקוי רעלים מתבצע בשיטות רבות ושונות, חלקן מבוססות על כמוסות ותה צמחים, אבקות סיבים ומשקאות מיצים, ואילו אחרות מבוססות על דיאטות דרמטיות. כשזה מגיע לניקוי רעלים לפני הריון, יש לבצע הליך יעיל ופרטני ביותר. השימוש בצמחי מרפא, תה צמחים, כמוסות ותמציות נוזליות הן השיטות ההוליסטיות, היעילות והעדינות ביותר.

עשבי תיבול לניקוי הכבד – שורש דקורית מסייע לעורר את מערכת העיכול, כמו גם מזין ומנקה את הכבד ומסייע לאיזון הורמונאלי.

זרעי גדילן – אחד הצמחים הטובים ביותר לבריאות הכבד, החיונית לאיזון הורמונאלי. הכבד מסייע לסינון הרעלים מהגוף, כולל הורמונים עודפים.

שורש שוש – צמח זה תומך במערכת האנדוקרינית ומספק תמיכה הורמונאלית כולל.

ג'ינג'ר – מגביר את זרימת הדם בגוף ומסייע לתמיכה בסילוק הרעלים.

ראו גם:

שיטת רודריגז לניקוי רעלים

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!