מה התסמינים לעודף רעלים בגוף?

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

מה התסמינים לעודף רעלים בגוף?אדם עשוי לחשוב שהוא בריא, אך אינו מרגיש נמרץ. הוא נאבק למצוא את האנרגיה הדרושה לעבור את היום. הוא עצבני, הבטן מציקה לו, וכאבי הראש אינם מרפים. תסמינים אלו משפיעים על אנשים רבים בחיי היומיום. הם אינם רציניים דיים כדי להצדיק ביקור רופא, או שאולי בוצעה התייעצות עם רופא, שכל מה שהוא אמר היה שהכל תקין. אך התסמינים עדיין מפריעים לתפקוד.

החדשות הטובות הן שכנראה לא מדובר בתסמינים טבעיים להזדקנות. יתכן שהגוף פשוט מוצף רעלים רבים מידי. מאמר זה מסביר את הסימנים אותם יש לחפש במצב של הצטברות רעלים בגוף, כיצד ניתן לנקותם ולשפר את הבריאות. יחד עם זאת, עדיין מומלץ להתייעץ עם הרופא לפני התחלת תכנית לניקוי רעלים, שכן יתכן ובכל זאת מדובר במצב רפואי אפשרי אחר הגורם לתסמינים.

עייפות כרונית

גם אם אדם ישן טוב, הוא עשוי להיאבק כדי לעבור את היום. מצב זה עשוי להיות סימן לכך שהגוף עובד קשה מידי להיפטר מרעלים שחדרו אליו. התמודדות עם עייפות אין פירושה "יותר קפה" או "מזונות מתוקים" לקבלת דחיפת אנרגיה, שכן אלו רק יחמירו את הבעיה. עייפות עשויה להיות אף תגובה להורמון המשבש את המערכת החיסונית.

עלייה במשקל

אף פעם לא קל לרדת במשקל, אך אם אדם מקפיד על פעילות גופנית יומית ומפחית בצריכת הקלוריות ועדיין מעלה במשקל, יתכן שמדובר בבעיה הורמונאלית. ההורמונים הטבעיים עשויים להיות מושפעים במידה רבה מרעלים במזון ובמוצרי טיפוח אישי. תכנית ניקוי רעלים משיבה את הסיכוי להשגת משקל תקין ושמירה עליו לטווח הארוך.

ריח רע מהפה

גם עם הקפדה על צחצוח שיניים, לעיסת מסטיק, שטיפה במי פה ובליעת סוכריות מנטה, הריח הרע מהפה אינו מתפוגג. תופעה זו קשורה לעיתים קרובות לבעיות עיכול, אך יתכן שפירוש הדבר הוא שהכבד נאבק להיפטר מרעלים בגוף.

עצירות

המעיים נפטרים מרעלים יומיים רבים. במצב של עצירות, כל הרעלים נצברים ומשפיעים על הגוף באופן שלילי. בנוסף לקלקול קיבה, עצירות עשויה לגרום לכאבי ראש, עייפות, כאבים ומכאובים שונים. היא קשורה לרעלים בחיים, במיוחד אם אדם צורך שפע מזון מעובד מלא בכימיקלים, חומרי הדברה וחומרים משמרים.

רגישות לריחות

תגובות חריפות לריחות פירושן רגישות לכימיקלים. זה אומר שהגוף נלחם בעומס קבוע. במיוחד במצב של כאבי ראש או קלקול קיבה הנובעים פשוט מריחות.

כאבים וכאבי שרירים

כשאלו אינם קשורים לפעילות גופנית, יתכן שהרעלים בחיים משפיעים על השרירים והמפרקים. ככל שהכאבים מתמשכים לטווח הארוך יותר, כך סביר יותר שמדובר ברעילות.

תגובות עור

אקנה, פריחות ובעיות עור אחרות מאותתים על עומס רעיל. אקנה בפרט קשורה לרעלים במוצרי התזונה או במוצרי הטיפוח לעור. עיניים נפוחות והתפרצויות אקזמה או פסוריאזיס עשויים להיות סימנים לכך שהגוף הגיע למגבלת הרעילות שלו.

הפתרונות לתסמיני רעלים

אם אדם מוצא את עצמו סובל מתסמינים אלו, הטיפים שיסייעו לו כוללים:

תמיכה בכבד – עם תה צמחים, פטרוזיליה, כוסברה וגדילן מצוי.

שתיית שפע מים – לסילוק רעלים מהגוף.

פעילות גופנית של לפחות חצי שעה ביום – לשיפור זרימת הדם והעברת הרעלים החוצה מהגוף.

צריכה קבועה של פרוביוטיקה – לתמיכה בעיכול. פרוביוטיקה נמצאת ביוגורט, כרוב כבוש ותה ירוק.

תרגול נשימות עמוקות – כך ניתן להיפטר מרעלים רבים דרך הריאות.

שימוש במוצרים טבעיים לטיפוח העור – היות והם אינם מכילים ניחוחות, פוספטים, פתלטים, פרבנים ומרכיבים רעילים אחרים. יש לקרוא תמיד את התוויות, ולמצוא חלופות בטוחות יותר.

תזונה אורגנית – בכל הזדמנות אפשרית מומלץ להעדיף מזונות טריים.

קראו על דרך לאיתור בעיות בריאותיות וטיפול באמצעות ניקוי רעלים

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!