תזונה לניקוי רעלים

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

תזונה מומלצת לניקוי רעליםזה נראה כאילו בכל פינה היום אנשים עסוקים בתכניות ניקוי רעלים או דיאטות מיצים למיניהן. אך חשוב להבין כיצד לבצע נכון את התהליך, כך שהמערכת הגופנית תתנקה מהרעלים ולא תאחסן שומן בזרם הדם.

במילים אחרות, תהליך הניקוי מטרתו להבריא את הגוף ולמנוע בעיות משמעותיות. במהלך התכנית, יש להבין מהם התחומים האחרים בחיים אותם יש לשנות, כגון רגשות נסערים, מערכות יחסים בעייתיות וחוסר טיפול עצמי יומי.

הקפדה על עקרונות ניקוי הרעלים מובילה לירידה במשקל, תשוקה מופחתת למזונות מזיקים, הפחתה בדלקות וכאב, ואנרגיה משופרת. עקרונות אלו צריכים להיות חלק מאורח החיים הבריא להפחתת הצטברות רעילות בכל תחומי החיים והשגת חיוניות ובריאות מוגברת.

מקורות חלבון באיכות גבוהה – חומצות אמינו הנגזרות מחלבון הם מרכיבים הדרושים לאנזימים ולמסלול סילוק הרעלים מהכבד. מומלץ לבחור מקורות צמחיים כגון שעועית, קטניות, אגוזים וזרעים, או מקורות בעלי חיים אורגנים כגון עופות, ביצים ודגים פראיים.

חומרים מזינים – ניקוי רעלים הוא תהליך מורכב המנצל ויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים אחרים. מומלץ לצרוך ויטמין B קומפלקס, ולאכול מזונות עשירים בחומרים מזינים כגון פירות וירקות טריים.

ירקות ממשפחת המצליבים – ירקות אלו בתכנית ניקוי רעלים תומכים בכבד ובחילוף החומרים של אסטרוגן. מומלץ לאכול ברוקולי, כרובית, כרוב, וירקות בעלי עלים ירוקים.

מזונות עשירים בנוגדי חמצון – במהלך ניקוי הרעלים הרב שלבי, הגוף עשוי לייצר מספר מטבוליים רעילים העלולים לגרום נזק אם אינם נאגרים על ידי חומרים מזינים המגנים עליו. יש לכלול בתזונה מזונות עשירים בוויטמין C, מגנזיום, סלניום ופיטונוטריינטים כגון שום, בצל, ארטישוק, כורכום, וכוסברה, המכילים נוגדי חמצון התומכים בכבד.

שפע מים מינרליםחלק מתהליך ניקוי רעלים מבטל רעלים דרך שתן וזיעה, כך שיש לשתות הרבה מים למניעת התייבשות. יש להימנע מאגירת מים בבקבוקי פלסטיק.

ירקות ופירות אורגניים – להפחתת החשיפה לחומרי הדברה. גם המוצרים מן החי צריכים להיות אורגנים על מנת להימנע מחשיפה לאנטיביוטיקה והורמוני גדילה.

פעילות גופנית קבועה – זיעה היא שיטה נוספת לסילוק רעלים, לכן יש להקפיד על פעילות גופנית קבועה או שהות בסאונה.

מוצרים מהם יש להימנע בתכנית ניקוי רעלים

להצלחת התכנית, ובנוסף להיבטים עליהם יש להקפיד, קיימים מוצרים מהם יש להימנע. אלו כוללים:

אלכוהול, טבק, סמים ותרופות – במיוחד תרופות ללא מרשם. מוצרים אלו מפריעים להצלחת תכנית הניקוי.

קפאין – מפריע לחילוף החומרים על ידי הכבד, והפחתתו מסייע לתמיכה בתכנית הניקוי. אם אדם רגיל לצרוך קפאין על בסיס קבוע או בכמויות גדולות, יש לרדת בהדרגה על מנת למנוע תסמינים כגון כאבי ראש.

מוצרים מלאכותיים – אם המוצר לא היה קיים בטבע לפני מאה שנים, אין לאכול אותו.

מזונות מעובדים, מזוקקים ומהונדסים גנטית – יש להיזהר מכל המזונות הארוזים ואלו שאינם דומים לצורתם המקורית.

סוכרים וממתיקים – במיוחד ממתיקים מלאכותיים, אך גם הממתיקים הטבעיים עשויים להפעיל לחץ נוסף על הכבד בשל תכולת הפרוקטוז הגבוהה שלהם.

קראו על דרך לאיתור בעיות בריאותיות וטיפול באמצעות ניקוי רעלים

קראו על דרך טבעית לניקוי רעלים באמצעות שינוי תזונתי – נטורופתיה

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!