ניקוי וסילוק רעלים מומלץ לירידה במשקל!

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ניקוי וסילוק רעלים מומלץ לירידה במשקל!אחת ההחלטות החגיגיות המתקבלות בין ראש השנה לסוכות, בקרב אנשים רבים הסובלים מעודף משקל, היא להשיל את המשקל העודף. ואכן, יתכן שעם קצת נחישות, הקפדה על דיאטה אופנתית כזו או אחרת, והרבה רעב, עשרה קילוגרמים מצליחים למצוא דרכם החוצה מהגוף – רק כדי למצוא את דרכם בחזרה, עם קצת עודף נוסף, עד ליל הסדר. בנקודה זו הנטייה היא להרים ידיים, להאשים את הגנים או את הגורל, ולהשלים עם המשקל העודף.

השמנת יתר מקצרת את החיים, מובילה לסבל פיסי ונפשי, תחלואה גוברת ועייפות. אנשים הסובלים ממשקל עודף הופכים את הידע לגבי שומן בטני למפעל חייהם, ומנסים כל הבטחה טרנדית או קלאסית לירידה במשקל.

אך היבט אחד עליו לא נותנים מספיק את הדעת, הוא נוכחות הרעלים בגוף המובילים למשקל העודף. תכנית בריאה ובטוחה לניקוי רעלים מובילה, בין יתר היתרונות שלה, להשלת השומן העודף בתקופת זמן קצרה, תוך רכישת הרגלי חיים חדשים לשמירת המשקל היציב לטווח הארוך.

האופן בו מסייעת תכנית ניקוי רעלים לירידה במשקל

תכניות ניקוי רעלים מאפשרות נקודת פתיחה יעילה לניקוי הגוף מזיהומים כימיים כמו גם הפחתת המשקל. רוב השיטות כרוכות בהימנעות משומנים מזיקים, סוכרים, ממתיקים מלאכותיים, ומזונות מעובדים. אפשר לבצע אף תכנית קצרה של 24 שעות בלבד.

ניקוי רעלים מאפשר, בין היתר, נקודת פתיחה טובה לירידה במשקל והיפטרות מהרגלי תזונה שליליים, כגון הצורך בקפאין כדי לצאת מהמיטה, או צריכת סוכרים לקבלת דחיפת אנרגיה בשעות "הקשות" של היום. שיטות הניקוי מובילות לשינה טובה יותר, הפחתת הנפיחות מהגוף, שיפור בעיות בריאותיות הנובעות מעודף משקל, ושיפור התיאבון.

כשבוחנים במבט ראשון את השיטות השונות הן נראות אולי כמו דיאטה אופנתית, הקוראות להימנעות מדגנים, אלכוהול, חלב, סוכר והנאות. אך המטרה היא להפחית את העומס מהאיברים ולאפשר את ניקוי הכבד, הכליות והמעיים, תוך שיפור תפקודם.

שיטות ניקוי רעלים לירידה במשקל

החדשות הטובות הן שניתן להתחיל עם שינויים פשוטים בתפריט של שגרת היומיום, המבוצעים מידי יום, להתחיל לרדת במשקל, ועדיין ליהנות (כשמילת המפתח היא מתינות), מהמזונות האהובים.

דיאטת פירות לשלושה ימים

דיאטה זו מבטיחה ירידה במשקל של חמישה קילוגרמים בשלושה ימים. היא מבוססת בעיקר על שתיית משקאות חלבון ואכילת פירות טריים ללא הגבלה.

ביום הראשון שותים משקה חלבונים בלבד, ללא הגבלה. בימים השני והשלישי ניתן לאכול פירות טריים ללא הגבלה, אך לא פירות קפואים, מיובשים או משומרים. בארוחת הערב ניתן לאכול ירקות טריים ומעט חלבון רזה.

יש להימנע מירקות מבושלים, קפאין, אלכוהול, רוב השומנים, הסוכרים, וכל המשקאות מלבד מים מינרלים. מומלץ שלא לבצע פעילות גופנית מאומצת בשלושה ימים אלה, אך ניתן לצאת להליכה מתונה לעשרים דקות.

אמצעי זהירות – ניתן להפחית במשקל בדיאטה זו בשל הצריכה הדלה של הקלוריות, אך המשקל האובד מורכב בעיקר ממים. ניקוי הרעלים מתבצע כתוצאה מההימנעות מרכיבים מלאכותיים כגון שומן רווי, סוכר ודגנים מעובדים. יש לבחור בפירות וירקות אורגניים נטולי חומרי הדברה ודישון, אך לא להמשיך בדיאטה זו לאורך זמן שכן היא מונעת צריכת חומרים מזינים.

דיאטת ניקוי רעלים ליום אחד

דיאטה זו מבטיחה שטיפת רעלים מהגוף, הגברת חילוף החומרים וירידת שלושה עד שישה קילוגרמים ביום אחד.

הדיאטה נמשכת בעצם 11 ימים, כשהיא כוללת שבוע הכנה, יום אחד של הדיאטה, ושלב המשך של שלושה ימים. בשלב ההכנה ניתן לאכול אחד עד שלושה מהמזונות הידידותיים לכבד, למשל, ברוקולי, ירקות בעלי עלים ירוקים, תפוזים, כרוב וביצים, ולפחות תוספת אחת של גזר, תפוחים או פירות יער.

לכך יש להוסיף מזונות ידידותיים למעי הגס הכוללים שתי מנות של חלבון רזה, כף אחת או שתיים של שמן זרעי פשתן או שמן זית, ושפע מים. יש להימנע מכל השומנים, הסוכרים, הפחמימות המזוקקות, המזונות המכילים גלוטן, אלכוהול, קפאין ותרופות.

במהלך היום של הדיאטה שותים לסירוגין כוס מים וכוס שייק המורכב מחמוציות, קינמון, ג'ינג'ר טחון, אגוז מוסקט, ומיץ תפוזים טריים סחוטים. ניתן לשתות את השייק ללא הגבלה במהלך כל היום. שלב ההמשך זהה לגרסת שלושת הימים של השלב הראשון, אך הוא כולל מנה יומית אחת לפחות של כרוב מבושל או יוגורט פרוביוטיקה.

אמצעי זהירות – יש להתקדם בזהירות עם דיאטה זו, שכן היא עשויה לגרום לתחושת תעוקה ונפיחות, בשל המזונות הסיביים, וסביר להניח שהיא מובילה לביקורים רבים בחדר השירותים. תכנית זו אינה כולל שמנים בריאים, חלבונים, פירות וירקות. אך לטווח הקצר היא אינה פוגעת בבריאות.

כללים עליהם יש להקפיד בתכניות ניקוי רעלים לירידה במשקל

כל תזונת ניקוי רעלים משתנה במשך הזמן שלה ובמרכיביה, אך העקרונות הבסיסיים למזונות המותרים והמזונות מהם יש להימנע, משותפים כמעט לכל השיטות:

המזונות והמשקאות מהם יש להימנע הם:

  • אלכוהול.
  • סיגריות.
  • מוצרי חלב, למעט גביע יוגורט פרוביוטיקה קטן מידי יום.
  • סוכר, כולל דבש, ממתיקים מלאכותיים, וסירופים.
  • קפה וכל המוצרים המכילים קפאין.
  • דגנים המכילים חיטה כגון לחם, עוגיות, עוגות ופסטה, שיפון, שעורה, שיבולת שועל, כוסמין ואורז.
  • פירות יבשים.

המזונות והמשקאות מהם ניתן ליהנות:

  • פירות וירקות טריים.
  • דגי ים.
  • בשר רזה אדום, ועוף ללא העור, פעמיים בשבוע.
  • קטניות מיובשות כגון שעועית, חומוס ועדשים.
  • ביצים אורגניות.
  • שמן זית, שמן כתית או שמן קוקוס שאינו מעובד.
  • אגוזים כגון שקדים, אגוזי מלך, אגוזי מקדמיה ללא מלח ושאינם קלויים, ואגוזי קשיו.
  • זרעים כגון שומשום גולמי, גרעיני דלעת ללא מלח וגרעיני חמניות.
  • תה ירוק, תה לבן ותה שחור נטול קפאין.
  • מים – בין ליטר לליטר וחצי מים מינרלים ליום.
  • קראו על דרך טבעית לניקוי רעלים באמצעות שינוי תזונתי – נטורופתיה
אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!