ניקוי רעלים לטיפול בנשירת שיער

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ניקוי רעלים לטיפול בנשירת שיערניקוי רעלים לטיפול בנשירת שיער הוא שילוב של טיפול המתמחה בקרקפת, ומבוצע בשיטות יעילות, ציוד ופתרונות טבעיים להחייאת בריאות הקרקפת, במקביל לשינויים תזונתיים ושינויים חיוביים באורח החיים. הטיפול מגיע לשורש בעיות השיער, ולהסרת התסמינים.

זוהי גישה הוליסטית לטיפול בבעיות, המבטיח אנטי איג'ינג לשורשי הקרקפת והשיער, כך נשירת השיער נעצרת, והשיער הופך להיות סמיך ובריא. בנוסף, משפר הטיפול על בעיות עור קרקפת כגון דרמטיטיס, אקזמה, פסוריאזיס ופצעונים.

ייחודיות עור הקרקפת

עור הקרקפת הוא העור העבה בגוף, ונושא יותר דם בהשוואה לשאר העור בגוף. המוח הוא חלק הגוף הפעיל ביותר ודורש כמות עצומה של אנרגיה. אך בעקבות לחץ, חוסר איזון הורמונלי, גלולות למניעת הריון, גורמים גנטיים, תזונה שאינה מאוזנת, וטיפולי יופי תכופים כגון ייבוש השיער, צביעתו וסלסולים, כמו גם טיפולי שיער כימיים כגון החלקה והלבנה, נגרם נזק לשיער ולקרקפת, המתבטא בהצטברות רעלים.

תכשירי שיער יומיומיים מנקים את השיער, אך לא את הקרקפת. הזנחת הקרקפת מובילה לשיער פגום, שנמנע ממנו מחזור הגידול הנורמלי, וכך מתרחש מצב של דילול שיער או אף התקרחות. בנוסף, גורם המצב להפרעה במערכת החיסון העצמית העלולה להשפיע על מחזור צמיחה מחודשת של שיער טבעי, ולפיתוח מחלות עור קרקפת.

טיפולי ניקוי רעלים מהקרקפת משתמשים בטכנולוגיות, ציוד, פתרונות ושיטות מתקדמות ביותר לשחזור בריאות השיער והקרקפת. בגישה ההוליסטית, כוללים הטיפולים טיפולי ארומה, דיקור אקווה קרקפת, שהיא סימולציית דיקור לא באמצעות מחט אלא באמצעות לחץ זרם מים, כמו גם עיסויי רגליים, צוואר וכתפיים על מנת להגביר את זרימת הדם.

בנוסף, כולל הטיפול פתרונות טבעיים הנגזרים מצמחי מרפא ותמציות צמחים להזנת השיער והקרקפת. יחד עם זאת, להשגת תוצאות לטווח הארוך, יש לתמוך בטיפול עם הקפדה על שמירת אורח חיים ותזונה בריאה נקייה מרעלים.

האופן בו ניקוי רעלים מסייע לעצירת נשירת שיער

שיטות ניקוי רעלים המסייעות לעצירת נשירת שיער וחידוש הצמיחה הבריאה של השיער נמצאות בשימוש כבר במשך אלפי שנים. יש להתייחס אל נשירת השיער כאל סימן אזהרה לכך שהגיעה העת לפתוח ב"דף חדש" לאורח חיים בריא, ולהבין את תוצאות השפעת הרעלים, המגיעים מתזונה לקויה, מתחים, וצריכת כימיקלים, המתבטאים בנשירת השיער.

שתי השיטות הטבעיות העיקריות לניקוי הגוף מרעלים ועצירת הנשירה לטווח הארוך הן:

צריכת ויטמינים – מחסור בוויטמינים מוביל לנשירת שיער. משכך, צריכת ויטמינים עוצרת את הנשירה, כמו גם מטפלת במחלות מעיים, מאזנת את החוסר באיזון הגופני, וממגרת חיידקי קיבה הגורמים לתפקוד לקוי של מערכת החיסון, ובעיות ספיגת חומרים חיוניים.

תזונה בריאה – גם אם אדם בריא, שיערו יכול להיות מושפע מהצטברות רעלים בגוף. שיער בריא קשור ישירות לתזונה בריאה, הפותרת אף מצבי מחלות, הריון, או לחץ נפשי המשפיעים על בריאות השיער.

שתי שיטות אלו צריכות להיות מבוצעות במקביל להתייעצות עם מומחה לעור הקרקפת, המאבחן את אופי הבעיה, מאתר את הגורמים וממליץ על טיפולי עור מותאמים באופן אישי.

שיטות ניקוי רעלים לעצירת נשירת שיער

השיטות השונות לניקוי הגוף המסייעות, בין היתר, לטיפול בנשירת שיער, כוללות ייעוץ תזונתי להתאמת מזונות המנקים רעלים ומסייעים בסילוקם מהגוף. תזונה זו צריכה להיות מבוססת בעיקרה על פירות וירקות טריים, כמו גם אורז מלא, אפונה, שתי כפות זרעי פשתן ביום, דגנים מלאים, ושתי כפות גרעיני דלעת או חמניות. המזונות אותם יש להפחית או להימנע מהם כליל הם המזונות המכילים קמח לבן, עמילנים וסוכרים. בנוסף, מומלץ לעבור סדנת ניקוי רעלים להשגת תוצאות יעילות ומקסימליות.

יש לחפוף את השיער עם שמפו ומרכך העשויים מחומרים טבעיים, ולהימנע מחפיפה יומיומית. מומלץ להימנע מחשיפה למי ים ובריכה, לא לשהות יותר מידי בשמש, לא להשתמש במייבשי שיער חשמליים, ולמרוח את השיער בקרם הזנה טבעי. במיוחד מומלץ להימנע מדיאטות "כסאח" אופנתיות המובילות לחסרים תזונתיים משמעותיים.

קראו על דרך טבעית נוספת לניקוי הרעלים מהגוף – רפואה סינית

ניקוי רעלים בדרך הטבעית

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!