ניקוי רעלים בגוף לסובלים מכולסטרול גבוה

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ניקוי רעלים לסובלים מכולסטרול גבוהאין צורך לרוץ בצרחות בכל פעם שרואים ביצה, ואפילו חמאה. מאכלים אלו אינם אשמים ברמות כולסטרול גבוה ונחשבים אף למקורות עשירים של שומן וויטמינים בריאים. אך קיים הבדל בין כולסטרול תזונתי וכולסטרול בדם, וקיימים פערים משמעותיים בעולם הרפואה לגבי אחריות הכולסטרול התזונתי להצטברות רעלים בדם.

יש הטוענים שכולסטרול תזונתי אינו הסיבה להצטברות פלאק בעורקים. אחרים טוענים כי הכולסטרול עצמו הוא רחב טווח מידי, והבעיה האמיתית היא עם הרמות הרעות של כולסטרול מחומצן בלבד. מנקודת מבט זו, בעיה אחרת היא הגורמת לדלקת, לחץ חמצון בגוף והצטברות רעלים. אחרים אינם מסכימים עם קביעה זו, וטוענים כי כולסטרול בדם נחשב להסחת דעת בלבד וכי הוא אינו הגורם למחלות לב.

הפחתת כולסטרול וניקוי רעלים

תזונאים ממליצים על תכנית להפחתת כולסטרול וגירוש הרעלים מהגוף המתבצעת במשך שבוע:

הפחתת צריכת השומנים שאינם בריאים

שומנים רוויים ושומני טרנס מגבירים את רמות הכולסטרול בדם ומאפשרים חדירה קלה יותר של רעלים לגוף. שומני טרנס הם הגרועים ביותר, ולכן יש להגביל אכילת מזון מעובד ומהיר ולהעדיף במקומו מוצרים דלי שומן, ושמנים בריאים כגון שמן זית או שמתן פשתן במקום שומן מבשר ומעור העוף.

אם הבישול חייב שמן, מומלץ לבשל עם שמן זית, שהוא מקור לשומנים בריאים בלתי רוויים. יש לו סף חמצון גבוה יותר בהשוואה לרוב השמנים החד הבלתי רוויים והוא נותר יציב בטמפרטורות גבוהות יותר, כך שהוא עמיד יותר להידרוגנציה והיווצרות שומני טראנס. שומנים חד בלתי רוויים מסייעים להפחתת רמות כולסטרול וניקוי הרעלים מהגוף.

הגברת צריכת הפירות והירקות

ירקות ופירות עשירים בחומרים מזינים חשובים, דלים בשומנים רוויים ונטולי כולסטרול. הם עשירים אף בסיבים, שהם בעלי השפעה להפחתת כולסטרול. מומלץ לאכול לפחות חמש סוגי ירקות מידי יום בצבעים שונים, ושתיים עד ארבע מנות פירות ביום, בהתאם לרמות הטריגליצרידים.

לאכול יותר שום

מחקרים מראים כי כחלק מתזונה דלת שומן, שום מסייע בהפחתת רמות הכולסטרול הרע והגברת רמות הכולסטרול הטוב. הוא מסייע אף לדילול הדם ובכך מפחית את הסיכון להתקפי לב, ומגרה את הכבד לעודד ייצור אנזימים לסילוק רעלים.

מזונות המנקים את הגוף מרעלים באופן טבעי

כשאנשים שומעים את המונח 'ניקוי רעלים' הם נוטים לחשוב על תמונה מפחידה של יומיים עד שבוע במהלכם עליהם לשתות רק מים ומיץ לימון. רעיון זה עשוי לגרום לכל אדם להתרחק מהתחלת כל תכנית לניקוי רעלים. אך אמצעים קיצוניים אלו אינם נחוצים לתהליך המוביל לאיזון הגוף.

הטבע מספק שפע מזונות טבעיים הפועלים באופן של ניקוי המערכות, ומסייעים להשגת איזון והפחתת רמות כולסטרול גבוהות. כך שזהו ניצחון משולש. מומלץ לשלב את המזונות הבאים בתזונה יומיומית כדי לשמור על איזון, או לנסות תזונה המורכבת בעיקר ממזונות אלו לתקופת זמן קצובה בת יומיים עד ארבעה ימים. תכנית זו הרבה פחות כואבת ודרמטית מצום מיצים.

מלפפונים – מכילים בממוצע בסביבות 95% מים ומסייעים לשטיפת רעלים מהגוף תוך אספקת דחיפה תזונתית רבת עוצמה.

ברוקולי – מספק מנת ויטמינים תוך נטרול וסילוק רעלים.

עדשים – עשירים מאוד בסיבים, ויעילים בחיסול רעלנים, הפחתת רמות כולסטרול ואיזון רמות הסוכר בדם.

לפת – עמוסה בחומרים נוגדי חמצון וחומרים מזינים המכילים גופרית. ללא גופרית, הגוף אינו מסוגל לנקות כראוי חומרים כגון תרופות, רעלים סביבתיים ומתכות כבדות. עלי הלפת מסייעים להפעלת וויסות אנזימים לסילוק רעלים.

אגוזי מלך – מחדירים לגוף אומגה 3 שומנים בריאים המסייעים בסילוק רעלים.

כורכום – מגרה את תפקוד הכבד.

פלפל אדום – כשזה מגיע לניקוי רעלים, ויטמין C הוא "הדובדבן שבקצפת", היות והוא הופך את הרעלים לחומר לעיכול. פלפל אדום אחד מכיל פי שלוש יותר ויטמין C מאשר תפוז.

גרגר נחלים – מרחיק את הרדיקלים החופשיים מהתאים, ממריץ אנזימי ניקוי בכבד, ונחשב לחומר משתן טבעי.

שעועית שחורה – נמצאת בשימוש בקרב רופאים איורוודיים במשך אלפי שנים. היא קלה לעיכול לסופגת שאריות רעילות מקירות המעיים.

דגנים מלאים – עמוסים בחומרים מזינים ונוגדי חמצון. הם גבוהים מאוד בסיבים בלתי מסיסים, החשובים במיוחד בתקופת ניקוי רעלים.

יש לזכור תמיד כי נוזלים מסייעים לשטיפת הזיהומים. לחיזוק ההשפעה, מומלץ להוסיף לתכנית התזונה תה ירוק, המכיל פלבנואידים, המגבירים את תפקוד הכבד ומסייעים לניקוי הרעלים. כך שניתן לראות שתכנית תזונה כזאת הרבה יותר נעימה מאשר צום לימון ומים.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!