כיצד טיפול בגלי הלם משמש לטיפול במגוון מצבים

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המשתמשת בגלי הלם בעוצמה נמוכה כדי לעורר את השרירים והעצבים. התיאוריה מאחורי טיפול זה היא שהוא עוזר לשפר את זרימת הדם, להחזיר את טונוס השרירים ולהפחית את הדלקת. מכשיר הטיפול בגלי הלם נמצא בשימוש למעלה מ-100 שנים באירופה ובצפון אמריקה. זה תוכנן במקור לטיפול באנשים עם מחלת לב או שבץ על ידי גירוי עצב הוואגוס, המאט את קצב הלב.

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא טיפול המשתמש בגלי קול ליצירת הפרעה מבוקרת בגוף.טיפול זה שימש במשך עשרות שנים לטיפול במגוון מצבים והראה הבטחה בטיפול בכאבים כרוניים ובהפרעות פסיכולוגיות. טיפול בגלי הלם ידוע גם בתור גירוי אקוסטי או טיפול בגירוי אקוסטי (AST). טיפול בגלי הלם מנוהל לרוב על ידי פיזיותרפיסטים, כירופרקטורים, דיקור רופאים ומומחים לרפואה פיזיקלית. טיפול בגלי הלם הוא טיפול העושה שימוש בגלי קול בעוצמה גבוהה כדי להמריץ את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. הוא משמש לטיפול במגוון רחב של מצבים. טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המשתמשת בגלי לחץ כדי לגרות את השרירים והמפרקים של הגוף על מנת להקל על הכאב ולהגדיל את טווחי התנועה. היישום של טיפול בגלי הלם נמצא בשימוש כבר שנים רבות, אך לאחרונה הוא הפך פופולרי יותר בשנים האחרונות בשל יכולתו לטפל בכאב כרוני ללא שימוש בתרופות. זה גם יעיל לטיפול במצבים כמו דלקת פרקים, כאבי גב, פיברומיאלגיה ואפילו סרטן.

בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא צורת טיפול המשתמשת בזרם חשמלי מבוקר כדי לעורר קצות עצבים. הוא שימש כטיפול במצבים רבים ונמצא כיעיל בטיפול בכאב, שיפור מצב הרוח והגברת הרפיה. השימוש בטיפול בגלי הלם אינו חדש. הוא שימש לראשונה בסוף המאה ה-18 ובתחילת המאה ה-19, כאשר התגלה כי הזרם החשמלי יכול לעורר קצות עצבים כדי להקל על הכאב. טיפול בגלי הלם מיושם מאז בתחומים רבים ושונים של הרפואה כולל רפואת שיניים, פיזיותרפיה ובריאות הנפש. גלי הלם נפלטים מאלקטרודה המונחת על העור מעל האזור הפגוע. הגלים מופנים לאחר מכן דרך העצבים על ידי גירוים באמצעות חשמל או מגנטיות, כך שהם יכולים להגיע ליעדם בקצב מהיר יותר מכפי שהם היו מגיעים בדרך כלל. טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה שניתן להשתמש בה בטיפול בכאב חריף וכרוני. הוא הוצג על ידי ד"ר וויליאם ס. טילר ב-1976. טיפול בגלי הלם פועל על ידי הפעלת דחיסה מכנית מבוקרת עם משרעת נמוכה על רקמת שריר השלד עם שימוש במחולל גלי הלם, שהוא בדרך כלל מכשיר מתנודד המייצר גלי קול בעלי משרעת נמוכה ותדר גבוה. טיפול בגלי הלם משמש כטיפול חלופי לשיכוך כאבים במצבים בהם הטיפולים הקונבנציונליים אינם יעילים או התווית נגד, כגון במהלך ההריון, כאשר אין אספקת דם לאזור המטופל, או כאשר קיים סיכון לזיהום אם המטופלת פצעים פתוחים על העור שלהם.

למידע נוסף ביקרו באתר: https://www.iiche.org.il

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!