ניקוי רעלים ד"ר אלחנדרו חונגר

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ניקוי רעלים ד"ר אלחנדרו חונגרהחיים המודרניים מאופיינים בשפע רעלים החודרים לגוף באופן קבוע באמצעות המים, האוויר, התרופות והמזונות. יכולת הגוף לסלק רעלים באופן טבעי נחלשת יותר ויותר כתוצאה מצריכת מזונות מעובדים ותעשייתיים. שיטת ד"ר אלחנדרו חונגלר, המפורטת בספרו "ניקוי רעלים", מלמדת שיטה בטוחה ויעילה לשחרור הרעלים מהגוף.

ד"ר חונגלר הוא קרדיולוג ורופא פנימי אמריקאי, מומחה לריפוי בשיטות ניקוי רעלים וצומות. בספרו הוא מספק את המידע הדרוש להשגת פעולה עוצמתית של מערכת ניקוי הרעלים הטבעית בגוף. זוהי שיטה פשוטה הניתנת ליישום גם בחיי יומיום קדחתניים.

הספר קובע כי חלק משמעותי מהמזונות הרגילים הוא רעיל ומבוסס על מזונות מעובדים. הרעלים המאוחסנים בגוף, ומערכות ניקוי הפסולת הטבעיות של הגוף אינן מסוגלות להיפטר מרעלים אם הן "מופגזות" כל הזמן עם מזונות רעילים. במילים אחרות, הספר מבטיח את השבת היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו.

שלבי התכנית לניקוי רעלים ורשימת מזונות

הספר כולל פירוט מדוקדק של כל הרעלים הנוכחים כיום בעולם המודרני, ואופן השפעתם על הבריאות. במקביל, על סמך ניסיונו האישי והישגי מטופליו, מסביר ד"ר חונגלר את שיטות ניקוי הרעלים הפופולאריות ביותר, כשהוא מסביר אף את היתרונות והחסרונות הטמונים בכל שיטה.

זהו מדריך המסביר כיצד ניתן לבצע ניקוי רעלים טבעי להשגת תוצאות אופטימליות. הקוראים מבינים כיצד להתחיל את התכנית, תוך שינוי חשיבתי, כיצד להתכונן מבחינה טכנית לתכנית, כיצד להימנע מרעלים במהלך ארוחות בחוץ, כיצד להימנע מרעלים בבית ובסביבה הקרובה, ובמיוחד כיצד לבצע תכנית תזונתית מלאה המורכבת מטבלאות המפרטות את האסור והמותר לאכילה בכל שלב של התוכנית, כמו גם מתכונים בריאים והמלצות לצריכת תוספי תזונה.

מאפייני התכנית הם אכילת ירקות ופירות, חלבון מן החי, ודגנים נטולי גלוטן; מזונות בעלי ערך pH גבוה; מספר ארוחות נוזליות; והימנעות ממזונות מעובדים, מזונות המכילים גלוטן, תירס, חלב וביצים, בשרים ודגים שמנים, סויה ואלכוהול.

לפני התכנית, יש להכין את הגוף באמצעות ביטול רעלים, ולאחר מכן להחליט על הקצב המותאם אישית לביצוע התכנית. כך, למשל, ניתן לבצע אותה למשך שבוע, וכשהגוף מתרגל, אחת לתקופה של מספר חודשים, להתחייב לתהליך מורכב יותר של שבועיים, או שאם אדם סבור שיוכל לעמוד בגרסה מחמירה יותר – לבצע אותה למשך שלושה שבועות.

השלב הראשון כולל את הכנת הגוף עם תזונת ביעור; השלב השני הוא הבנת חשיבות אכילת תזונה נקיה; השלב השלישי הוא מעבר הדרגתי לתזונה נקיה; והשלב האחרון הוא שמירה על ניקיון הגוף לכל החיים.

שלב תזונת הביעור

שלב זה נמשך ארבעה ימים ומבוסס על תזונה הכוללת מעט מאוד בשר, מוצרי חלב, ומזונות שאינם ארוזים, משומרים או מהירים, כולל בשר אדום, מאפים, סוכרים, קפאין ואלכוהול.

שלב הניקוי

יש לבצע שלב זה במשך שלושה שבועות, למרות שהיתרונות מתקבלים גם עם תקופה קצרה יותר. בשלב זה רוב התזונה מבוססת על ארוחות נוזליות כגון מרקים ושייקים אנרגטיים, אך לא מיצים. ארוחת הצהריים צריכה לכלול חלבון רזה, שומן בריא כגון אבוקדו או קוקוס, וחלק מהדגנים. יחד עם זאת, הספר ממליץ לקחת את השלב בקלות, במיוחד בימים הראשונים.

שלב המעבר ההדרגתי

מתחיל באמצעות מעבר לארוחה נוזלית אחת ושתי ארוחות מוצקות ביום, תוך בחירת מזונות נקיים המומלצים בספר. לאחר מספר ימים, ניתן לשוב לשלוש ארוחות מוצקות ביום, אם רוצים, אך להמשיך לדבוק בכללי תזונת הביעור.

המזונות הרעילים ביותר הם מוצרי חלב, בעיקר מוצרי חלב פרה, ביצים, חיטה ודגנים המכילים גלוטן כגון שיפון ושעורה, בשר אדום שמן, מוצרי סויה, תירס ושוקולד. אם התגובה לכל אחד מהמזונות היא עייפות קלה, עצירות, שינויים במצב הרוח, מומלץ לבצע סבב בחירות תזונה, כך שאת המאכלים המהווים תגובה מגרה ניתן יהיה לאכול אחת לארבעה ימים.

למי מתאימה השיטה?

שיטה זו משרתת היטב אנשים הסובלים מתפקודי גוף לקויים כתוצאה מרעלים המצטברים בגופם. היא מתאימה לכל אדם המעוניין לשפר את בריאותו, לפתור בעיות בריאות בהווה, ולמנוע תחלואה עתידית.

בין היתר, פותרת השיטה מצבי דיכאון, תסמונת מעי רגיז, חרדות ומשקל יתר. הספר 'ניקוי רעלים' מציע הסברים לגורמי תופעות לוואי שונות העשויות להופיע במהלך תכנית ניקוי הרעלים, כמו גם שיטות המאפשרות שיבה לשגרה עם סיום התכנית, ומתי וכיצד לבצע אותה שוב בעתיד.

למי לא מתאימה שיטת ניקוי רעלים של אלחנדרו חוגל?

אנשים שאינם צריכים לבצע תכנית ניקוי רעלים הם: נשים הרות או מיניקות, אנשים הסובלים מסוכרת מסוג 1, סרטן מתקדם, או אנשים שעברו ירידה מהירה במשקל, נוטלים תרופות לייצוב ריכוז הדם, או סובלים מכל מחלה אחרת הדורשת מעקב צמוד, כששינויים קלים בכימיית הגוף עשויים להוות איום.

בנוסף אנשים שאינם צריכים לבצע את התכנית הם אנשים תשושים הסובלים מלחץ דם נמוך ושורת תסמינים אחרים המיוחסים לדלדול ציר ההיפותלמוס, יותרת המוח, ויותרת הכליה. אם אדם סובל מבעיות בריאות מתמשכות, עליו להתייעץ עם הרופא טרם התחלת כל תכנית ניקוי רעלים.

יתרונות שיטת אלחנדרו חונגלר

התוצאות המושגות מביצוע השיטה פותרות, בשיטה קלה ויעילה, בעיות משקל עודף, מעלימות בעיות בריאותיות בהווה, מובילות לשינה משופרת ותחושת ערנות מוגברת, כמו גם יכולת מיקוד וצלילות הדעת. במילים אחרות – חוויית בריאות מדהימה. ייחודיות השיטה היא ההדרכה המפורטת הפרקטית, ההבנה המושגת לבי הקשר בין מה שאדם אוכל לבין השפעת המזון על גופו מבחינה פיסית ורגשית, והמתכונים הזמינים לכל אחד משלבי התכנית.

בעקבות המלצות התזונה והרגלי אורח החיים הבריאים המצוינים בספר, ניתן לספק למערכות הניקוי הטבעיות של הגוף הזדמנות לנקות את הרעלים ולשפר את הבריאות. תהליך הניקוי מסייע אף לשיפור פלורת המעיים, המוביל לחסינות טובה יותר.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!