סדנאות לניקוי רעלים מהגוף בחוות הבריאות מצפה אלומות

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

חוות הבריאות מצפה אלומותחוות הבריאות 'מצפה אלומות' פועלת בשיטת בריאות ייחודית ומציעה טיפולים טבעיים להפחתת רמות כולסטרול גבוהות בדם. זוהי חוות הבריאות הייחודית הראשונה שהוקמה בארץ. היא ממוקמת בקיבוץ אלומות בגליל התחתון, ומשקיפה לנוף המרהיב של עמק הירדן, הכינרת, והרי הגולן.

החשיבה והחדשנות שהיוו את הבסיס להקמת החווה הם מחשבה מוקפדת ואהבה לאורח חיים בריא. בהתאם מציעה הנהלת המקום חוויה מיוחדת בה יכול כל אדם לזכות בהפסקה ומנוחה משגרת החיים, וללמוד הכול על תזונה בריאה המבוססת על פילוסופיית ריפוי טבעי בשיטת ד"ר אן ויגמור.

משפטי המפתח של הסדנה, על פי היפוקראטס, הם: "מזונותיך יהיו תרופותיך", כמו גם "אתה הרופא של עצמך". כל משתתף בסדנה מבין את חשיבות נטילת האחריות האישית להבראת גופו ונפשו, ואת הקשר למרכיבים התזונתיים אותם הוא צורך.

סדנאות התזונה אותן מציעה החווה מאפשרות למשתתפים ללמוד את השיטות הפשוטות, באמצעות כלים ייחודיים שפותחו במקום, לתזונה המבוססת על שפע פירות, מזונות מהחי, ירקות, אגוזים וזרעים. בסיום התהליך מתבררת לכל משתתף העובדה שתזונה בריאה אינה משעממת בהכרח. התפריטים המתקבלים מפתיעים, צבעוניים, אטרקטיביים ומושכים לאכילה. הסדנאות מלמדות יצירת טעמים חדשים המושכים את המשתתף להמשיך בהתלהבות בהרגלי האכילה הנכונה, מתוך חוויית הנאה.

האופן בו פועלות סדנאות הבריאות של מצפה אלומות

מטרת הסדנאות היא לימוד בישול מגוון, יצירתי וחדשני מבחינת שימוש בסוגי מזון שונים, טעמים וצבעים. המשתתפים לומדים להכין ארוחות המבוססות על תרבויות שונות, כולל סין, הודו, יפן וישראל. הם רוכשים כלים להרכבת ארוחות החל מהמנה העיקרית ועד לקינוח המרהיב, כולל עוגות וגלידות המבוססות על רכיבים טבעיים בלבד.

מדריכת הסדנאות, שהיא המנהלת והתזונאית הטבעית של חוות הבריאות מצפה אלומות, עדנה מינץ, מעבירה את ההדרכה באופן מרתק, ומציבה את הדגש על מציאת רעיונות אישיים, לאחר שנרכשה "התורה" הבסיסית. במילים אחרות, כל משתתף לומד להרכיב לעצמו מנות ייחודיות מטעמים חדשים אותם למד, המאפשרים לו להמשיך גם לאחר הסדנה בהקפדה על הרגלי חיים בריאים, ושיפור התחושה באמצעות אכילת מזונות בריאים וטבעיים.

בסדנת התזונה לומדים המשתתפים אף את חשיבות האכילה הבריאה ושילוב הרכיבים הנכונים במתכונים. כשאדם לומד את היופי והחשיבות אכילת מזונות אורגניים וטבעיים, גם אם מדובר בבשרים ועופות, והשפעתם על תפקודי גוף בריאים יותר, הוא מקבל למעשה מוטיבציה להמשיך בדרך זו, ואף מתחיל להקפיד על פעילות גופנית לשם שמירת האיזון בין גוף לנפש.

אנשים להם מתאימה סדנת הבריאות של מצפה אלומות

הסדנה מתאימה לכל אדם המבקש לשפר את איכות חייו, ללמוד הרגלי חיים בריאים חדשים, להפיג תחושות חרדה ועייפות, ולהירגע מלחצי היומיום בסביבה שלווה ולעבור חוויה אינטנסיבית לניקיון הנפש והגוף.

הכלים הנרכשים בסדנה הם מעבר ללמידת הרגלי תזונה בריאה. הם מתאימים אף לאנשי הסובלים מתחלואים שונים, מעוניינים ללמוד את השיטות ארוכות הטווח למניעת מחלות וחיזוק מערכת החיסון.

בעיקרו של דבר מתאימה הסדנה לכל אדם המעוניין לפתוח "דף חדש" בחייו. במיוחד היא מתאימה לאוכלוסייה הבאה:

  • אנשים הסובלים מדיכאון, מתחים, עייפות כרונית, וחוסר איזון הורמונלי.
  • פתרון להרגלי אכילה לקויים, משקל עודף, התמכרויות לאוכל ורכישת כלים להרזיה טבעית, תזונה נכונה ואורח חיים בריא לטווח הארוך.
  • דלקות מפרקים.
  • בעיות עור, נשימה, תפקוד לקוי של מערכת העיכול, לחץ דם או כולסטרול גבוה, ואלרגיות.
  • הפחתת שומנים וסוכרים בדם באמצעות צום מיצים.
  • מחלות סוכרת, סרטן ובעיות לב.
  • הבנת תהליכי אנטי אייג'ינג להשגת מראה צעיר ומלא חיוניות.

יתרונות סדנת תזונה במצפה אלומות

משתתפי הסדנאות המעוניינים להמשיך וללמוד מידע מעמיק יותר על חיים בריאים ואכילה נכונה, יכולים לקבל הדרכה בסדנאות המשך המציעות לימודי גידול עשב חיטה, נבטים וירקות עונתיים. הכלים החדשים הנרכשים בסדנאות ההמשך מאפשרים למשתתפים להרחיב את יכולותיהם לאכול תזונה בריאה המבוססת על מתכונים חדשים שהם לומדים.

מהות סדנת התזונה של מצפה אלומות היא למידת הכנת מזונות המעניקים לגוף את האנרגיה לה הוא זקוק באופן יומיומי, כך שניתן יהיה לשחרר רעלים באופן טבעי ולהמשיך את תהליך ההתחדשות המבריאה. הכלים הנרכשים במסגרת הסדנה הם פשוטים וקלים ליישום, כל עוד קיימים הרצון הבוער ללמוד, פתיחות לטעמים ורכיבי תזונה חדשים ובמיוחד נכונות לפתוח בתהליך בריאות לשיקום הגוף והנפש.

סדנאות הבריאות של מצפה אלומות תורמות לתהליכי הרזייה בריאים, ניקוי רעלים מהגוף ומהנפש, חיזוק המערכת החיסונית, יסודות התזונה הנפשית, שהם כלים המאפשרים למשתתפים להבין את תפקיד הנפש להשגת תוצאות חיוביות של בריאות.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!