סדנת ניקוי רעלים

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

סדנת ניקוי רעליםבין אם אדם מעוניין להשיל קילוגרמים עודפים ממשקלו, או להשתלט על אלרגיות, כאבי ראש או בעיות עיכול, סדנת ניקוי רעלים היא מקום מצוין להתחיל.

חומרים רעילים חודרים לגוף בדרך כלל באמצעות מזון, מים, אוויר ואלכוהול ומאוחסנים בתאים וברקמות. רעלים חודרים למזונות באמצעות תהליכי ייצור מסחריים במפעלים. תוספים צמחיים טהורים מאפשרים תהליך טבעי ששימש במשך מאות שנים לניקוי רעלים והשגת תחושת בריאות משופרת.

סדנת ניקוי רעלים מספקת הקלה מתסמינים בעייתיים, מסייעת לניקוי דעת מעורפלת, מעניקה דחיפה להתחלת ירידה בריאה במשקל ומציגה בפני המשתתפים הרגלי חיים בריאים המספקים אנרגיה משופרת.

האופן בו עובדת סדנת ניקוי רעלים

כל סדנה משתנה במסלולי ההדרכה שלה, ונמשכת בין מספר ימים עד שבועיים. ההיבטים העיקריים אותם ניתן לרכוש בסדנת ניקוי רעלים הם: שיחת היכרות להבנת הצרכים האישיים של המשתתף; הבנת השלבים הפשוטים הצריכים להתבצע צעד אחר צעד; קבלת תכנית תפריט תזונה מותאם אישית; קבלת לוח שנה או מערכת ימים לציון ההתקדמות.

לאורך כל הסדנה יש לאכול את המזונות המומלצים המאוזנים מבחינה תזונתית, עם מתכונים המיועדים לסילוק רעלים מהגוף, ומומלץ לקחת את תוספי התזונה הטבעיים הניתנים לכל משתתף בערכה אישית, בהתאם ללוח הזמנים שנקבע.

את התכנית יש לבצע במתינות לאורך כל הסדנה ולגלות ערנות לשינויים הפיסיים והנפשיים. במידת הצורך, מתבצעות בדיקות יומיות למניעת סיכונים בריאותיים, ובסיום הסדנה מושגת ירידה במשקל, והגברת האנרגיה והמוטיבציה.

מנהלי הסדנה תומכים בכל משתתף במהלך הסדנה ולאחריה, עוקבים אחר ההתקדמות, עונים על שאלות ומספקים את כל התמיכה הדרושה, בנוסף לכל המידע המסייע לשמור על התוצאות המושגות בסדנה והקפדה על הרגלי חיים בריאים לאחריה.

האנשים להם מתאימה סדנת ניקוי רעלים

התכנית מתאימה לכל אדם החווה את התסמינים הבאים:

  • תחושת עייפות, איטיות או צורך מוגבר בשינה.
  • חוסר אנרגיה לביצוע פעילויות אהובות.
  • עיכול לקוי וכאבי בטן.
  • עור עכור ומוכתם.
  • קשיי ירידה במשקל.
  • תחלואה לעיתים תכופות.
  • ליבידו נמוך.
  • תחושת דיכאון ו"תקיעות" בחיים.

תסמינים אלו מעידים על הצורך בסדנת ניקוי רעלים, המהווה את כרטיס הכניסה לתחושה בריאה ומאושרת. בין אם אדם לא עבר מימיו סדנה זו, ובין אם התנסה בשיטות שונות, מומלץ ללמוד את השיטות הבטוחות והיעילות לניקוי הגוף, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר של מראה ורווחה.

יתרונות סדנת ניקוי רעלים

בשנות החמישים והשישים, אנשים לא הבינו מהי רעילות, ולא עברו תהליכי ניקוי רעלים, עד שהובן הקשר בין גוף לנפש, וגבר הצורך בגישה הוליסטית. סדנת ניקוי רעלים משפרת את מצב העור והשיער, מפחיתה נפיחות בגוף, מונעת תחלואה תכופה, והגוף אינו מייצר ריר מוגבר. התחושה היא של ניקיון פנימי ורעננות.

אלפי אנשים משתתפים מידי שנה בסדנאות אלו, שהפכו לפופולאריות ביותר. היתרון המשמעותי הוא למידת הרגלי חיים המשפרים את הבריאות גם לאחר הסדנה, והפחתת החשיפה לרעלים. הסדנה מלמדת את כל הדרוש לדעת על ניקוי רעלים, בריאות, אנרגיה ויופי עם הדרכה מקצועית. התכניות בסדנה מספקות תשובות מקיפות לגבי ניקוי רעלים פיסי, רגשי ורוחני, כך שהתחושה הטובה מושגת לטווח הארוך.

הסדנה מלמדת את המשתתפים להתייחס לתזונה מעבר לצרכי דיאטה, והם מבינים כיצד תזונה בריאה משרתת אותם ומסייעת להם, וכיצד אכילה נכונה משפיעה על בריאותם. אכילת מוצרי מזון עונתיים הגדלים באופן מקומי, הימנעות מכימיקלים ושימוש בשכל ישר לאכילת מזון אורגני טבעי, חלבונים שנספגים בקלות ומזונות אותם יכול הגוף לעכל כראוי, הם הכלים החיוניים הנלמדים בסדנה.

רעלים אינם נמצאים במוצרי מזון ובאוויר בלבד. הסדנה מגבירה את המודעות לתחומים אחרים בחיים המכילים רעלים, משפיעים על שיקול הדעת ומרעילים אף את הנפש. חלק מהתכנית הוא למידה לשחרר את הרעלים.

רגשות כגון כעס, זעם וצער בלתי פתור רעילים לגוף, משפיעים על החסינות וההורמונים, וגורמים לגוף להיות פגיע למחלות. משתתפי הסדנה מבצעים עבודה רגשית עמוקה כך ששמחת החיים שלהם מתגברת.

 

אולי יעניין אותך גם:

ערכות ניקוי רעלים עד הבית

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!