דיאטת ניקוי רעלים ל-24 שעות

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

הצטברות רעלים בגופנו מתלווה לחיי היומיום ומהווה חלק בלתי רצוי מהתזונה, האוויר, ומי השתייה. הרעלים המצטברים בגופנו משפיעים באופן שלילי על הבריאות וגורמים לבעיות בריאות רבות.

המודעות לניקוי רעלים הופכת להיות פופולרית יותר לצד המודעות לתזונה בריאה, אורח חיים, בריא, והקפדה על איזון גופני, נפשי ובריאותי. ניקוי רעלים אינו טרנד או גימיק. תהליך זה חיוני לשמירה על נפש בריאה בגוף בריא.

זיהום סביבה והצטברות רעלים בגוף

הסביבה מלאה ברעלים הנמצאים במים, באוויר, במזון, ובמוצרי קוסמטיקה. החשיפה לרעלים הולכת וגדלה ומהווה סכנה. הגוף צובר במשך השנים את הרעלים העלולים לגרום למחלות ובעיות בריאות רבות ושונות הכוללות כאבי ראש, עייפות, בעיות זיכרון ומחלות חמורות כגון אלצהיימר, מחלות לב וסרטן.

בגופנו מערכות משוכללות ויעילות לניקוי רעלים אולם גם הן לא עומדות בעומס ובקצב צבירת הרעלים, לכן יש לסייע למנגנון לעבוד ביעילות ולהקל עליו.

ניקוי רעלים בדרך הנכונה

רעלים הנוצרים בגוף באופן טבעי הם תוצר לוואי של תהליך חילוף החומרים ולכן הפחתה בצריכת הקלוריות תקל על המערכת אשר משקיעה אנרגיה רבה בתהליך זה. מזון מן החי ידוע באחוז גבוה של רעלנים ולכן מומלץ להמעיט באכילתו.

יש להכין את הגוף לניקוי הרעלים באופן הדרגתי כך שהניקוי לא יהיה דרסטי ויגרום לפעולת יתר ועומס של הכבד. בנוסף, יש לצייד את הגוף במינרלים, ויטמינים נוגדי חמצון וחומרים הפועלים כדלק לאנזימים המנטרלים רעלים. להשגת מטרה זו, יש לאכול יותר פירות, ירקות, עלים ירוקים ונבטים.

שלבים וכללים

לאחר שציידנו את הגוף באנרגיה ודלק לתהליך הניקוי באמצעות צריכת פירות, ירקות ועלים טריים, אפשר להתחיל בתהליך היעיל, הבריא והקצר. דיאטה של 24 שעות חייבת להיות ממוקדת על מנת להגיע לאפקט ותוצאות מקסימליות בזמן קצר.

האמצעי הראשון להשגת היעד הוא צריכת מיצים נוחים לעיכול ושאינם דורשים אנרגיה רבה בתהליך ספיגתם, והאנרגיה הנותרת מופנית לנטרול הרעלים. מיצי ירקות עשירים במינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון הנחוצים ומסייעים בתהליך ניקוי הרעלים.

חשיבות שתיית המיצים

במהלך תהליך הניקוי, לפניו ולאחריו, מומלץ לשתות והרבה מיצים ירוקים, שייקים ירוקים, תה צמחים ומים עם לימון. מומלץ לצרוך במהלך היממה שניים עד שלושה ליטר של מיצים דוגמת מיץ עשב חיטה, מיצים מעלים ירוקים ושייקים מפירות וירקות טריים.

מומלץ לספק את תחושת הרעב במרקים מירקות ועשבי תיבול המועשרים בשמן פשתן או שמן זית. לחילופין, כתחליף, מומלץ לצרוך אבוקדו אשר ישלים את השומנים להם הגוף זקוק.

תפריט דיאטת ניקוי רעלים 24 שעות

שבע בבוקר – כוס מים עם לימון ומעט פפריקה חריפה המנקה את הכבד וממריצה את מחזור הדם.

תשע בבוקר –מיץ ממלפפון ירוק, סלרי, קייל, חסה ערבית, אגס, ברוקולי ומעט שורש ג'ינג'ר.

לפני הצהריים – מיץ ירוק העשוי עלים ירוקים, ירקות ופירות ירוקים טריים.

אחת בצהריים – מרק ירקות ירוקים הכולל סלרי, תרד, כרישה, מנגולד וכרוב

ארבע אחר הצהריים – מיץ עשב חיטה, סלט ירוק הכולל עלים וירקות טריים בתיבול שמן זית ולימון.

במידה ותחושת הרעב מעיקה, ניתן לשלב תוספת אורז לבן בשילוב ירקות ועשבים וכן עלי גפן ממולאים באורז.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!