טיפול בהזעת יתר בידיים

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

הזעת יתר עלולה להיות מביכה והיא עלולה להוביל להרבה מודעות עצמית. ישנם מספר טיפולים זמינים להזעת יתר. הטיפול הנפוץ ביותר הוא טיפול תרופתי. זה נלקח בדרך כלל דרך הפה וזה עוזר לגוף לייצר פחות זיעה. טיפולים אחרים כוללים הזרקות, ניתוחים, בוטוקס ואנטי-פרספירנטים. הזרקת בוטוקס ניתנת בדרך כלל בבתי השחי או בידיים כדי להפחית הזעה באזורים אלו בלבד. ניתוח הוא אפשרות פולשנית יותר שתדרוש חתך על העור שלך אשר ייסגר לאחר מכן עם תפרים או סיכות.

טיפול בהזעת יתר

אז איך תטפלו בהזעת יתר בידיים? אנחנו יכולים לספר לכם שהטיפול בהזעת יתר אינו פתרון חד פעמי. זה משתנה בהתאם לגורם, לחומרה ולכמה זמן זה נמשך. הטיפולים הנפוצים ביותר להזעת יתר הם נוגדי הזעה מקומיים, תרופות דרך הפה והזרקות. קיימות גם אפשרויות כירורגיות כמו כריתת סימפטקטומיה אנדוסקופית ביתית או כריתת סימפטקטומיה אנדוסקופית מותנית. הזעת יתר אינה מצב רפואי אלא סימפטום של מצבים בסיסיים אחרים. ניתן לטפל בתרופות שנקבעו על ידי רופא או רופא עור. במקרים מסוימים, ניתן לטפל בהזעת יתר באמצעות תרופות מקומיות המורחות על העור. תרופות אלו כוללות אלומיניום כלוריד וגליקופירולאט אשר יכולים להפחית את ייצור הזיעה ולעכב את פעילות בלוטות הזיעה.

הזעת יתר

הזעת יתר היא מצב שכיח אצל גברים ונשים כאחד. הזעה יכולה להיגרם ממספר סיבות, אך היא בדרך כלל תוצאה של בלוטת זיעה יתר. קיימים טיפולים רבים ושונים להזעת יתר. טיפולים אלו נעים בין טיפולים מקומיים לתרופות דרך הפה ואף ניתוחים. סוג הטיפול שנבחר יהיה תלוי בחומרת המצב וכן האם קיימים מצבים בריאותיים אחרים או לא. טיפולים מקומיים הם אופציה פופולרית מאוד לטיפול בהזעת יתר מכיוון שהם אינם מייצרים תופעות לוואי כלשהן והם קלים לשימוש. ישנם סוגים רבים ושונים של תרופות מקומיות זמינות, אך רוב האנשים יגלו ששימוש באנטי-פרספירנטים ודאודורנטים עוזרים בבעיות ההזעה שלהם יותר מכל דבר אחר. עם זאת, מוצרים אלה יכולים לפעמים לגרות עור רגיש ולכן חשוב לבדוק אותם לפני החלתם על כל הגוף.

הזעת יתר היא מצב המשפיע על רוב האנשים בשלב מסוים בחייהם. זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים שונים, אבל זה נגרם לרוב על ידי בלוטת זיעה פעילות יתר. ישנן דרכים רבות לטפל בהזעת יתר. אנטי-פרספירנט הוא הפתרון הפופולרי והנפוץ ביותר, שכן הוא חוסם נקבוביות ומונע יציאת זיעה. עם זאת, ישנם גם פתרונות נוספים כגון הזרקת בוטוקס וניתוח שיכולים לסייע בהפחתת או הרחקת הזעת יתר. אנטי-פרספירנט: אנטי-פרספירנטים פועלים על ידי חסימת נקבוביות ומניעת יציאת זיעה משטח העור. הם מורחים על העור ממש לפני השינה כדי למנוע הזעה במהלך השינה, שעלולה לגרום לריחות ולהחמיר את בני הזוג השינה שאולי לא יושפעו מהזעה כבדה בעצמם. בוטוקס: הזרקות בוטוקס פועלות על העצבים השולטים בבלוטות הזיעה על מנת להפחית או להעלים הזעת יתר למשך כ-4-6 חודשים לאחר הטיפול. כִּירוּרגִיָה

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!