איך בוחרים נכון תהליך ניקוי רעלים מומלץ?

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ניקוי רעלים מומלץכאשר אדם מסוים מגיע למסקנה שהוא צריך לעשות לעצמו ולגוף שלו RESTART כנראה שהגיעו מים עד נפש והוא צריך לעצור את כל מה שמתחולל בעצמו, מבחוץ ומבפנים, ולאפשר לגוף להתחיל מההתחלה. בדיוק לשם כך קיים ניקוי רעלים מומלץ שבעזרתו אפשר לצאת לדרך ולאפשר לגוף גם לתפקד בצורה טובה יותר מבחינה פיזית וגופנית וגם להרגיש הרבה יותר טוב, כלומר לחוש טוב יותר מבחינה פנימית – נפשית, רגשית ומנטלית. כאשר מדברים על ניקוי הגוף מרעלים מתכוונים להשפעה של סילוק כל מה שמפריע לגוף לתפקד בצורה תקינה ולתחושות שאפשר לחוש אחרי הניקוי, של חידוש כוחות ואנרגיות ושל הרגשה כללית הרבה יותר טובה מזו שהייתה קודם לכן.

 

תהליך של ניקוי רעלים מומלץ – מה זה אומר בכלל?

מי שמחפש תהליך פופולרי אך יעיל של ניקוי רעלים מומלץ מתכוון לכזה שמבוצע על ידי אנשי מקצוע ושיש לו הצלחה רבה. חשוב מאד להבין שניקוי הרעלים חייב להתבצע בהתאמה אישית ובנפרד לכל אדם ולכן כדאי לקבל חוות דעת ממי שעבר תהליך כזה אך לא בהכרח לנסות להתחקות אחרי התהליך הספציפי שהוא עצמו ביצע. כאשר מחפשים המלצה חשוב שהיא תהיה על תהליך שמבצעים עם אנשי מקצוע מהתחום של ניקוי רעלים, שיודעים להתאים לכל אחד את התהליך שיהיה הכי מתאים עבורו ושיש הרבה מאד אנשים שעברו את התהליך עם אנשי המקצוע האלה וממליצים על הצלחת התהליך ועל השירות איתם – יחסי אנוש, זמינות, מקצועיות ותקשורת בין אישית.

איך יודעים על ניקוי רעלים מומלץ?

כמו בכל שירות מקצועי אחר – גם בנושא של חיפוש אחר תהליך ניקוי רעלים מומלץ צריך לבחון לעומק בסביבה הקרובה האם יש מישהו מהמכרים או בני המשפחה שעבר תהליך כזה בעצמו ויכול להמליץ מהניסיון שלו או לשתף מהחוויות שלו. תובנות אישיות של אנשים שסומכים עליהם תמיד יכולות לעשות את ההבדל ולסייע במציאת השירות הכי מקצועי וזה שיהיה הכי מתאים לסיטואציה. ברגע שמדובר באדם שסומכים עליו והוא מספר על חוויות טובות וחיוביות, כמו גם על תהליך מוצלח שהשיג את המטרות הרצויות – אין ספק שאפשר להסתמך על זה ולפנות לאותם אנשי מקצוע שעמדו לרשותו. בהמשך לבטח יותאם גם לו התהליך שיהיה הכי מתאים עבורו.

 

מה כולל תהליך של ניקוי רעלים מהגוף?

תהליך של ניקוי רעלים מומלץ יכלול כמה אפשרויות שייבחרו בקפידה על פי כל מטופל ומטופל בנפרד. יש מי שיתרכז בפן התזונתי של ניקוי הרעלים, כלומר בצריכה מאכלים או שתיית משקאות שמנקים את מערכת העיכול, מסלקים פסולת שהצטברה במעברים השונים או ימסו חומר שנדבקו לעורקים ולצינורות השונים שבתוך הגוף. כבר בשלב הזה אפשר יהיה להרגיש יותר טוב, שכן אם הגוף פועל בצורה יעילה יותר מאשר קודם לכן – יש תחושת הקלה וההרגשה הכללית מיד תהיה הרבה יותר טובה. יש מי שעל מנת להשתחרר מקשיים או חסמים שהוא חש שמפריעים לו יצטרך או יעדיף לשוחח עם איש מקצוע או להגיע למפגשים קבוצתיים של אנשים שחווים את אותם התסמינים.

קראו עוד: מהי תוכנית ניקוי רעלים ואיך היא עובדת?

כמה עולים תהליכי ניקוי רעלים מהגוף והנפש?

קשת המחירים יכולה להיות גמישה ורחבה במיוחד, זאת בשל הגיוון שיש בין טיפולים או תהליכים שונים. יש כאלה שמבוססים על רקיחת תמציות שמנקות את מערכת העיכול ואת הגוף מבפנים ויש כאלה שמבוססים יותר על שיחות עם אנשים ושיתוף בחוויות מחיי היומיום המאתגרים. ניקוי רעלים מומלץ יהיה כזה שיתאים במדויק לכל אדם את התהליך שיהיה הכי מתאים לו ולכן המחיר אמנם לא יהיה נמוך אך ללא ספק יהיה זה מחיר שיהווה כל כולו השקעה בהשגת אורח חיים הרבה יותר טוב ונכון. באופן כללי וגורף אפשר לומר שתהליכי ניקוי רעלים מהגוף יכולים לעלות בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים וההבדל יהי הנעוץ במורכבות התהליך, באנשי המקצוע שילוו אותו וברקיחות האישיות שבו.

 

איך מרגישים אחרי שמסיימים תהליך של ניקוי רעלים?

אין ספק שאם בוחרים תהליך ניקוי רעלים מומלץ אפשר להיות בטוחים שההתחלה החדשה נמצאת ממש מעבר לפינה. כאשר הגוף מתפקד בצורה תקינה ומשתחרר מחסמים או הפרעות שהיו בו – גם ההרגשה הפיזית תהיה טובה, חיובית, אופטימית וחיונית וגם ההרגשה הנפשית והרגשית. אכן יהיה מדובר בנפש בריאה ששוכנת בתוך גוף בריאה ושני אלה – הגוף והנפש – יזינו זה את זה ויהיו בתחושה טובה כל הזמן זה בזכות זה. החיוביות והאופטימיות יתרמו גם לכך שההרגשה הטובה תימשך לאורך זמן ובאופן כללי אפשר יהיה להכריז על תהליך ניקוי הרעלים כמוצלח וככזה שהשיג את המטרות אשר לשמן מלכתחילה פנה אותו אדם לתהליך הזה. אין ספק שזה שווה הכל!

https://www.youtube.com/watch?v=pXTRxeksD7M

להפוך את ניקוי הרעלים לחלק בלתי נפרד מהחיים!

למרות שלא מדובר בתהליך שמבצעים בתדירות גבוהה – עדיין מדובר בתהליך שבהחלט כדאי לבצע מפעם לפעם על מנת לאפשר לגוף לעשות את ה- RESTART הדרוש לו לשם תפקוד מלא ותקין כמו שצריך, תפקוד כזה שגם יביא איתו הרגשה כללית טובה וחיובית. מה שחשוב באמת זה להיות בעלי מודעות עצמית גבוהה, כזאת שתאפשר לזהות את העיתוי הנכון שבו כדאי לפנות לתהליך של ניקוי הרעלים, הרבה לפני שהגוף יאותת שמשהו לא בסדר או שיש חסמים כאלה ואחרים שמפריעים לו בתפקוד התקין. ברגע שיודעים מתי הזמן הנכון אפשר להימנע בדיוק מהבעיות האלה ולדאוג שהגוף והנפש יהיו בריאים וחיוניים על בסיס שגרתי ויומיומי ללא שום הפרעות.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!