מה לאכול כדי לנקות את הרעלים מהגוף? התפריט המומלץ

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

10058315_xlהשיטה הפשוטה ביותר להבנת תופעות ומחלות משלבת חשיבה מערבית, רפואה סינית, וגישה נטורופתית לבריאות ומחלה. בעיות גוף ונפש נובעות בדרך כלל מחוסרים, מצב בו הגוף אינו מקבל די חומרי תזונה להם הוא זקוק לשם תפקוד, וגודש, מצב בו אדם צורך באופן מוגזם.

מצב של רעילות בגוף נגרם כתוצאה מצריכת יתר של מזון או חומרים שאינם מזון כגון קפאין, אלכוהול, ניקוטין, סוכרים מזוקקים וכימיקלים במזונות.

אנשים הצורכים מזונות וחומרים רעילים עלולים לחוות בעיות כגון עייפות, קור, נשירת שיער או עור יבש, ועליהם לעבור לתזונה בריאה כדי לרפא את גופם מרעלים. הצטננות ושפעת, סרטן ומחלות לב וכלי דם, דלקת מפרקים ואלרגיות, הם דוגמאות למצבי גודש, רעילות או הפרעות דלקתיות.

בעיות רפואיות אלו ניתנות למניעה או טיפול, לפחות בחלקם, בתהליך של ניקוי רעלים. שילוב שינויים תזונתיים, הכולל צריכת פירות, ירקות טריים ומים, במקביל להפחתת שומן מן החי, חלבונים וכל החומרים המזיקים מאפשר לגוף להתחדש. שיטה זו התגלתה לפני שנים רבות ועדיין נכונה היום.

שיטות ניקוי רעלים

חלק מהאנשים מתחברים לתהליכי ניקוי רעלים כגון צום מיצים, אך השיטה הבריאה יותר היא אכילת שלוש ארוחות יומיות פשוטות, המסייעות לגוף לסלק רעלים, בשילוב עם הפסקה מהרגלי תזונה והרגלי חיים שאינם בריאים.

ההימנעות היא מסוכרים, ניקוטין, אלכוהול, קפאין וכימיקלים, והחלפתם בירקות ירוקים תזונת ניקוי רעלים היא מעבר לתכנית אכילה בריאה. כשמעניקים לגוף הפסקה מחלק מהמזונות הרעילים, התחושה משתפרת וניתן להעריך כיצד הם מערערים את הבריאות.

באופן אופטימאלי, יש לבצע את תהליך ניקוי הרעלים למשך תקופה של שלושה שבועות לפחות על מנת לסייע לגוף להתנקות. הפחתת החומציות בתזונה מסייעת לגוף להפחית רעילות ודלקת. הבנת רעיונות החומצה במזונות והשפעתם על הגוף חיונית להצלחת התהליך. מאמר זה מפרט את התפריט המומלץ במהלך תזונת ניקוי רעלים.

תפריט ניקוי רעלים

תחילה יש להבין את ההנחיות המיוחדות לתהליך:

  • לעיסת המזון היטב והקצאת מספיק זמן לאכילה.
  • הירגעות למספר דקות לפני הארוחה ולאחריה.
  • אכילה בתנוחת ישיבה נוחה.
  • אכילת בעיקר ירקות טריים ומעט מאודים.
  • שתיית תה צמחים.

ארוחת בוקר – מיד לאחר ההשכמה, יש לשתות שתי כוסות מים מינרלים, או כוס מים עם חצי לימון סחוט, פרי טרי חתוך לבחירה, בטמפרטורת החדר, כגון תפוח, אגס, בננה, ענבים או פרי הדר.

רבע שעה עד חצי שעה לאחר ארוחת הבוקר – קערת דגנים מבושלים כגון דוחן, אורז מלא, קינואה או כוסמת. לשיפור הטעם ניתן להוסיף שתי כפות מיץ פירות.

ארוחת צהריים, בסביבות השעה אחת – קערה בינונית של ירקות מאודים מגוונים כולל שורשים, גבעולים, תפוחי אדמה, בטטות, שעועית ירוקה, ברוקולי, כרובית, גזר, סלק, אספרגוס, כרוב, ועלי סלק.

ארוחת ערב, בסביבות השעה שש – שומר או ירק שורש אחר מאודה בכפית שמן זרעי פשתן או שמן זית, ומעט ירקות מאודים. לאחר הארוחה ניתן לשתות תה צמחים כגון מנטה, קמומיל או תערובת תה צמחים ללא קפאין.

במהלך הימים הראשונים של התכנית תיתכן תחושת חולשה קלה או מספר תסמינים, אך הם חולפים. תחושה בהירה וטובה אמורה להופיע ביום השלישי או הרביעי, אם לא לפני כן. אם במהלך התכנית מתרחשת תחושת חולשה או רעב, ניתן להגביר את צריכת המים, או לאכול מנה קטנה של חלבון בשעות אחר הצהריים, כגון דגים, עוף אורגני או מעט שעועית או עדשים.

תכנית ניקוי רעלים אמורה לשמש דחיפה למעבר לאורח חיים בריא, והשבת הבריאות. חשוב שאדם יבין כיצד הוא חי, כיצד הוא מתנהג, מה הוא אוכל, וכיצד אלו משפיעים על מחשבותיו ותחושותיו.

Picture of אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!