חוקן לניקוי רעלים

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

חוקן לניקוי רעליםבעיות בריאותיות משמעותיות עשויות לנבוע כתוצאה מחסימות גדולות והצטברות רעלים המתרחשים לטווח הארוך במערכת העיכול, העלולה להיסגר אם היא הופכת להיות סמיכה עקב שאריות רעילות הנובעים ממזונות מעובדים, או מרכיבי תזונה לקויים, משקאות מוגזים או מתוקים אותם אדם אוכל ושותה באופן קבוע.

הצטברות החומרים הרעילים בתוך המעי עלולה לגרום למצב של היספגות רעלים במעי העוברים לזרם הדם, ובסופו של דבר מרעילים את כל הגוף.

אין זה סוד שהסיבות העיקריות להתרחשויות אלו הן הרגלי אכילה לקויים והעדר פעילות גופנית. הציביליזציה המודרנית, ובמיוחד המדינות המתועשות, מאופיינות בהפרעות המעיים הגדולות ביותר. מהצד השני, הציבור מקבל מסרים לפיהם הגורמים לסרטן המעי הם בגדר תעלומה, ומחלות כגון דיברטיקוליטיס וקוליטיס, כמען אינן ידועות.

חשיבות חוקן לניקוי רעלים

כפי שאדם מתקלח מידי יום כדי להתנקות, כך עליו לשטוף את קרביו מידי פעם. היגיינת המעי הגס חיונית לתחזוקה השוטפת הכוללת של הבריאות והחיוניות בגוף. מסיבה זו, דיאטת ניקוי רעלים מידי פעם מעניקה למערכת העיכול "מנוחה" מתפקוד קבוע של עיכול מזונות.

חוקן לניקוי רעלים חיוני לשמירת בריאות אופטימאלית ומניעת מחלות. זוהי שיטת טיפול עתיקה בה משתמשים כיום יותר ויותר אנשים על מנת לסייע בניקוי גופם. תהליך זה ודיאטות ניקוי רעלים קריטיים ביותר לשמירת מערכת עיכול מאושרת, בריאה ונקייה.

מתי אדם זקוק לחוקן לניקוי רעלים?

ההליך שימושי במיוחד בתקופות של בריאות לקויה, לאחר מחלה קשה על מנת לזרז את תהליך ההחלמה, או לשם הסרת שאריות תרופות וכימיקלים. מיגרנות ובעיות עור כגון פסוריאזיס, מתנקות לאחר חוקן.

חוקן לניקוי רעלים מתאים במיוחד למצבים הבאים:

  • אלרגיות
  • כאבי ראש
  • כאבי גב
  • עייפות
  • אובדן תיאבון
  • גודש בסינוסים
  • קלקול קיבה
  • עצבנות
  • כאבי בטן
  • נפיחות
  • עצירות
  • טחורים
  • חוסר יכולת להתרכז
  • שמרי זיהומי קנדידה
  • בעיות עור
  • ריח רע מהפה
  • בעיות משקל.

בכל פעם בה אדם מרגיש רדום או סובל מעצירות, זהו סימן בטוח שעליו לעבור חוקן לניקוי רעלים. גם אם אדם מרגיש נהדר, שחרור רעלים נוספים רק משפר את הרגשתו.

שיטות רבות עוצמה לביצוע חוקן לניקוי רעלים

ההליך מתבצע באופן שונה מאדם לאדם, כשההבדלים טמונים במונחי כמות הפסולת אותה יש להסיר והשיפור הדרוש לבריאות הגוף. המעי הגס הוא ארוך, ועל מנת לנקותו, יש צורך בשטיפתו. ההליך מבוצע באמצעות ציוד מיוחד וכוח משיכה, או חמצן להשגת שליטה רבה יותר, כך שהמעי הגס מקבל "אמבטיה" פנימית.

החומרים המוחדרים למעי הגס עם צינור החוקן משתנים, ונתונים להעדפת המטפל והמטופל. ניתן לבצע חוקן בשיטות שונות, כולל חומץ תפוחים במים, מיץ לימון ופרוביוטיקה. שתי השיטות הנפוצות לביצוע חוקן לניקוי רעלים הן שימוש במינרלים ובקפה.

כל חוקן דורש שיטה שונה מעט, אך התוצאות תמיד מפוארות. כוס אחת של נוזל עם חומרים פרוביוטיים, מינרלים, עשב חיטה או קפה מצוינים להליך ומניבים תוצאות מהירות של מעי גס מאושר ובריא יותר.

חוקן לניקוי רעלים המבוצע באמצעות מינרלים או נוזלים שונים, שוטף את כל התוכן המזיק והרעיל במעי הגס, ומזרים בעדינות החוצה את החומרים המזיקים באמצעות צינור קטן, כשהתהליך אורך כ-45 דקות.

שיטת "חוקן קפה" המפורסמת אורכת כרבע שעה ומטרתה לשטוף את החומר הצואתי הרופף בלבד הנמצא במעי, ללא ניקוי יסודי של המעי הגס והוצאת כל החומרים הרעילים. החדרת תערובת הקפה מעוררת את הכבד וכיס המרה לשחרר את הרעלים בפרק זמן קצר ומהיר.

בכל שיטה נבחרת, המטופל שוכב על מיטת טיפול המורכבת מלוח מיוחד הניצב מתחת לזרם מים בטמפרטורה מבוקרת. צינור מוחדר בעדינות לפי הטבעת שלו, ותחת שליטת המטפל, מבוצעת זרימה קבועה ועדינה של מים מהצינור הקטן.

ההליך אינו כרוך בחוסר נוחות או לחץ פנימי, אלא בזרימה קבועה ועדינה של מים החודרים אל המעי הגס דרך צינור הפינוי, הנושא עימו צואה ורירית. ככל שהמים זורמים מהמעי הגס, המטפל מבצע עיסויים עדינים על הבטן כדי לסייע למעי הגס לשחרר את תכולתו, ולהתאושש בחזרה לצורתו הטבעית. המטופל אינו עושה מאומה, אלא שוכב ונרגע בזמן שכל המעי הגס שלו מתנקה.

במהלך הטיפול, המעי הגס אינו נפגע והמטופל אינו חש כאבים. רוב האנשים מרגישים לאחר הטיפול תחושת קלילות, אנרגיה ותחושת רווחה משופרת. מצב העור, תפקוד מערכת העיכול והתגובה החיסונית משתפרים. ריח גוף וריח רע מהפה נעלמים, וגם הנפיחות בבטן יורדת.

מומלץ לבצע חוקן לניקוי רעלים בערב, כך שניתן להירגע ולהמשיך את תהליך הריפוי. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש לשתות משקה צמחים ירוק מעורבב עם פרוביוטיקה לפני הטיפול ולאחריו.

יתרונות חוקן לניקוי רעלים

החוקן משחרר פסולת ישנה, המצפה את המעי הגס, פורק טפילים, מרענן את מערכת העיכול והופך את תהליך הטיהור לקל ויסודי יותר, ומעניק תוצאות טובות יותר. זוהי שיטה לשטיפת הפסולת במעי הגס, וזה רעיון טוב כשחושבים על כך שאדם ממוצע עשוי לשאת עד עשרה קילוגרמים או יותר של פסולת במעי הגס.

במילים פשוטות, חוקן מנקה את המעי הגס וגורם לפעולת מעיים תקינה, כך שאדם מרגיש נקי, בהיר ובריא יותר באופן כמעט מיידי. התהליך מוביל לשחרור רעלים הנובעים מהצטברות חיידקים ושמרים במעיים, ובכך משקם את הבריאות.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!