מתקן מתח – הכלי שיעזור לך לשמור על כושר גופני

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

תוכנית אימונים יכולה להיות יעילה אך בתנאי אחד, בתנאי שאנחנו מתמידים בה. אין זה משנה מי יוצר לנו את התוכנית ומה המטרות שלנו, אם לא נתאמן, לא נגיע לתוצאות. מתקן מתח הוא אחד המכשירים שכל מי שרוצה להיכנס לכושר צריך. היום אפשר למצוא מגוון רחב של מתקנים, אלו שמתאימים לבית ואלו שמתאימים לחדר הכושר. בכתבה זו נבחן את האופציות הקיימות וכיצד לבחור האחד הנכון.

אם אתם מחפשים את הדרך לשדרג את חדר הכושר או הבוקס שלכם, תמצאו מגוון מתקני מתח מתאימים, מקצועיים, שמתאימים למשקלים כבדים כקלים. אם אתם רוצים להיכנס לכושר בלי לצאת מהבית, תמצאו מתקן למתח ביתי אותו תוכלו להתקין במרחב שלכם כשהוא מגיע עם כל החלקים להתקנה בטוחה.

הסיבה לבחור מתקן מתח

מבין כל מכשירי הכושר, מתקני מתח הוא אחד החשובים. המתקן מאפשר להרים את עצמנו ובעצם להשתמש במשקל הגוף שלנו כדי להתאמן. זוהי דרך בטוחה להיכנס לכושר ולחזק את השרירים שלנו כשהמתקן מתאים למתחילים ומתקדמים. ישנם תרגילים רבים שניתן לבצע על המתקן ובניהם עליית מתח, הנפת כפות הרגליים למתח, היתלות ונוספים. כמעט בכל תוכנית כושר ישולב מתקן זה ובצדק.

למתקדמים, אפשר לבצע תרגילים מורכבים יותר, להשתמש במשקולת כדי להוסיף על משקל הגוף וכמובן, לבצע יותר חזרות. מדובר אמנם במתקן שנראה ״מיושן״ יחסית (הרי הוא קיים עשרות שנים והשתנה רק במראה שלו) אך הוא מציע שפע של הזדמנויות ותרגילים מגוונים. כן, המתקן משמש להרבה יותר מאשר מתח, אך כל התרגילים מתבססים על משקל הגוף ולכן הוא נחשב לבטוח לשימוש ומומלץ לכל כך הרבה אנשים.

מתקני מתח לכל צורך

אפשר למצוא יותר מאשר מתקן מתח אחד כאשר כל המתקנים מאפשרים להרים את הגוף אך כל אחד מתאים ליישום שונה.

מתח משולב לדלת

מתקן נוח לתלייה ולשימוש. מיועד לדלת כאשר יש בכך יתרון גדול של חלל שאפשר לנצל אותו בקלות. מתקן זה מתאים בעיקר לבתים כשהוא מציע הרבה יותר ממתח. אפשר לבצע איתו תרגילי בטן, תרגילי אחיזה והוא אמנם מיועד לדלת אך מורחק ממנה לתרגילים יעילים.

מתקן מקצועי לקיר

זהו מתקן מקצועי המתחבר לקיר ושמתאים לשימוש ביתי אך ניתן ליישום גם בחדרי כושר מקצועיים. המחיר של המתקן אטרקטיבי כך שכל אחד יכול להשתמש בו. ניתן ליישם אותו בכל קיר והוא יכול להתאים עד למשקל של 300 ק״ג כך שהוא מתאים לרוב הבתים ולרוב הגדול של המתאמנים.

מתקן מתח מקבילים לקיר

באמצעות מתקן זה ניתן לבצע מגוון תרגילים ובהם מתח, הרמות רגליים ונוספים. הוא שימושי לחיזוק השרירים והוא מגיע עם כל הנדרש לצורך חיבור לקיר. מתקן זה יכול להיות חלק מחדר הכושר, ממועדון האימונים והוא מתאים גם לשימוש ביתי לאלו שרוצים להשקיע בעצמם בלי להוציא יותר מדי כספים.

מתקני מתח ושכיבות שמיכה

מתקן זה נראה מסיבי יחסית ומתאים לחדרי כושר מקצועיים וביתיים עם מקום מתאים. המתקן בעל שלדת פלדה חזקה, הוא מתאים לגבהים שונים ואפשר לבצע עליו מתח, כפיפות בטן ותרגילים נוספים. למתקן ריפוד כולל כרית גב אחורית. זוהי בחירה למקומות מקצועיים כשכיף להשתמש במתח ולהשיג באמצעותו תוצאות.

הגעתם למקום הנכון

רשת ספורט סטוק מציעים ציוד מקצועי למתאמנים ביתיים ומקצועיים. אנו מחזיקים בציוד הטוב ביותר ומציעים מחיר ייבוא כך שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר. כאן תמצאו את כל מה שתצטרכו כדי לשדרג את חדר הכושר המקצועי ואת המרחב הביתי שלכם. היכנסו לקטגוריות השונות באתר, בחרו מתקן מתח ואנו נבצע את ההובלה אליכם.

כושר גופני

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!