מהי תוכנית ניקוי רעלים ואיך היא עובדת?

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

תוכנית ניקוי רעליםאנשים רבים מוצאים את עצמם לא אחת במצב זה או אחר בחיים שבו הם חשים שהם צריכים ניקוי יסודי. הניקוי יכול להיות חיצוני ופיזי או פנימי מבחינת מערכות הגוף והתפקוד התקין שלהן והניקוי גם יכול להיות מטאפורי ולסמל צורך בסילוק הרגלים לא טובים או רצון עז בהתחלה חדשה. תוכנית ניקוי רעלים יכולה לעזור מאד ואכן בשנים האחרונות יש לתוכניות שכאלה דרישה לא קטנה בקרב פלח לא מבוטל מהאוכלוסייה. תוכנית זו, כאשר היא מותאמת אישית עבור כל אדם שמעוניין בה, יכולה לעשות פלאים ולגרום בדיוק לניקוי הדרוש שיסייע להמשיך אחריו בצורה הרבה יותר טובה, נעימה ומושכלת. נשאלת השאלה מי עורך תוכניות כאלה ואיך בדיוק עורכים אותן?

 

מה כוללת תוכנית ניקוי רעלים?

תוכנית ניקוי רעלים, כשמה כן היא, זו תוכנית שבעזרתה כל אדם שמתאים לעצמו תוכנית כזאת יכול לעשות לעצמו מעין אתחול מחדש הן למערכות הגוף הפיזיות והן למצבו המנטלי, רגשי או נפשי. מבחינה גופנית יכול להיות מדובר בשתיית מיצים או אכילת מאכלים שיש בהם כדי לנקות את מערכת העיכול, להחזיר אותו לתפקוד מלא ותקין, לסלק שאריות מזון שאולי הצטברו ומעמיסות על התפקוד או מקשות עליו וכל אלה – יש בהם כדי להקל על התחושה הכללית ולהפוך אותה להרבה יותר טובה. לפעמים לא יודעים אפילו שמערכות הגוף השונות פועלות שלא בצורה מלאה ותקינה וזה יכול לבוא לידי ביטוי גם במצב רוח ירוד או תחושת כבדות. ברגע שמבצעים את ניקוי הרעלים מרגישים טוב יותר.

איך בונים תוכנית ניקוי רעלים מותאמת אישית?

מכיוון שלכל אדם יש את הגוף שלו ואת התחושות האישיות שלו – הרי שכל תוכנית ניקוי רעלים חייבת להיות מותאמת אישית ולהיבנות כל פי עקרונות, רצונות ומטרות אישיים. יש מי שירצה לאפס את התפקוד של הגוף עצמו ויהיה מי שירצה להרגיש יותר טוב ולהחזיר לעצמו את תחושת החיוניות. יש מי שירגיש מדוכדך וירצה להיפטר מהתחושה הזאת ויש מי שירצה לאתחל את התפקוד של מערכות הגוף השונות על מנת לפנות לכיוון אחר של הרגלים או תזונה. ניקוי הגוף מרעלים יכול להיות דומה לאתחול של מכשיר חשמלי – כל המערכות מתחילות את התפקוד מההתחלה ואפשר לצאת לדרך חדשה כולל תחושה טובה ומצב רוח כללי משופר.

קראו עוד: ניקוי רעלים על פי הרמב"ם

מה כוללת תוכנית של ניקוי רעלים?

כאמור, מכיוון שמדובר בתוכנית שחייבת להיות מותאמת אישית לכל אדם בנפרד – הרי שזה יהיה תלוי במטרות שלו או במה שהוא רוצה להשיג מהתהליך. אם הוא מתמקד בניקוי מערכת העיכול ואיפוס של תפקוד הגוף הרי שהוא צריך לקבל רקיחה אישית של חומרים לצריכה אישית, אם כמאכלים ואם כשתייה, על מנת לנקות את הצינורות והמעברים. מי שיעדיף להתנקות מבחינה נפשית או רגשית יכול להיעזר גם באותם מאכלים או משקאות וגם בשיחות אישיות עם אנשי מקצוע שבהן הוא יוכל לפרוק נושאים שמטרידים את מנוחתו או מקשים עליו לתפקד באופן יומיומי. אין פורמט קבוע של תוכנית ניקוי רעלים וחשוב מאד שאותו אדם יהיה שותף בתוכנית שהכי תתאים לו.

 

איך בכלל מתחילים לברר על תהליכים של ניקוי רעלים?

מרוץ החיים והשגרה העמוסה בהחלט יכולים להיות קשים או מאתגרים מדי עבור לא מעט אנשים. עלול להגיע רגע שבו פתאום מרגישים שחייבים לבצע שינוי כלשהו על מנת לחזור לתחושה טובה, תחושה שהכל בשליטה ולא מנוהלים על ידי לחץ או מתח נפשי. זה הזמן שצריך לעצור הכל ולחשוב האם הגוף לא צריך RESTART על מנת לחזור לתפקד בצורה טובה, מיטבית וחיובית. זה הזמן לחפש את המידע הדרוש אודות תהליכים של התאמת תוכנית ניקוי רעלים או לקבל המלצות ממכרים או בני משפחה שכבר עשו את זה והחזירו לעצמם את התחושה הטובה, את התפקוד התקין של הגוף ואת השליטה שיש להם עצמם על השגרה שלהם. זה בדיוק מה שהתוכנית תביא איתה לכל אחד.

קראו עוד: ניקוי רעלים בשלושה ימים עם חומץ תפוחים

כמה עולה לעקוב אחרי תוכנית כזאת?

מכיוון שצריך להתאים אישית תוכנית ניקוי רעלים לכל אדם שמעוניין בה הרי שצריכים להיות מעורבים כאן אנשי מקצוע שגם בקיאים בתחום הרפואה והתזונה וגם מבינים את הקשר ההדוק והישיר בין תפקוד הגוף לתפקוד הנפש והרגש. בניית תוכנית אישית של ניקוי רעלים והחזרת התפקוד התקין של הגוף יכולה לעלות כמה מאות או אלפי שקלים ואם מדובר בתוכנית סבוכה יותר אשר דורשת יותר מאיש מקצוע אחד – הרי שהמחיר אפילו יכול לעלות. יחד עם זאת, אין ספק שיהיה מדובר בהשקעה אמיתית, שכן בסופו של תהליך בניית התוכנית תעזור מאד לחזור לשגרה מחויכת, חיובית, אופטימית ומלאת שמחה חיים. וזו הרי המטרה של בניית התוכנית מלכתחילה.

איך מרגישים כאשר התוכנית עובדת ורואים את התוצאות שלה?

כאשר המטרה היא להחזיר את התחושה הטובה לחיי היומיום – אין ספק שהתחושה תהיה מצוינת, שכן המטרה תושג. אפשר יהיה להרגיש תחושת שחרור אמיתית, לדעת שהשליליות עזבה את הגוף והנפש או הרגש ובכל מקום אפשר יהיה לראות אופטימיות, לחשוב מחשבות חיוביות ולחייך. גם כאשר החיים יזמנו אתגרים או קשיים אפשר יהיה לדעת שיש את הכוח להתגבר עליהם ולצאת מחוזקים מכל סיטואציה, גם כזאת שתהיה מאתגרת ותדרוש כוחות נפשיים גדולים. הגוף יתפקד בצורה מצוינת וזה לכשעצמו יאפשר לנפש להיות חיובית, בריאה וכזאת שתנחה בצורה מושכלת ונכונה את החיים ואת השגרה. גם הסובבים יוכלו לשים לב לשינוי החיובי הנעים לעין.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!