מי צריך לעשות ניקוי רעלים מהגוף?

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ניקוי רעלים מהגוףניקוי רעלים מהגוף – כשמו כן הוא, זהו מהלך שנועד לגרום הן לגוף והן לנפש להרגיש טוב יותר. הכוונה היא לאפשר לפסולת שאולי מעמיסה על מערכות הגוף להתנקז החוצה וכך להפוך את הגוף להיות הרבה יותר נקי. כאשר הגוף יהיה נקי ויפעל בצורה תקינה וללא תקלות – גם הנפש תהיה רגועה, שלווה ואפשר יהיה לתפקד בצורה נוחה ונעימה בשגרת היומיום. ניקוי הרעלים הוא שם כולל למגוון רחב של פעולות שכל אחד יכול וצריך לבצע מדי פעם על מנת להתנקות, באופן מילולי, מבחינה חיצונית ופנימית ויש כאן גם הרבה סמליות. הכוונה היא לפנות ולהרחיק מהגוף ומהנפש את מה שמלכלך אותם ואולי מכתים אותם. בלי אלה – יהיו הגוף והנפש נקיים.

 

איך מתבצע ניקוי רעלים מהגוף?

כאמור, מכיוון שמדובר בקבוצה רחבה של פעולות או טיפולים הרי שכל אדם יכול לבחור מה שנוח ונעים לו לבצע. מכיוון שמדובר בניקוי רעלים פיזי ומטאפורי כאחד, הרי שלכל אדם יהיה צורך בניקוי מסוג אחר או בהוצאה מהגוף של חומרים אחרים. יהיה מי שירצה לעשות דיאטה של כמה ימים על מנת לאפשר לגוף להחזיר לעצמו אנרגיה ולסלק פסולת או מרכיבי מזון שהוא רוצה להיפטר מהם ויש מי שמנוחה מהשגרה למשך כמה ימים תהווה עבורו ניקוי רעלים מהגוף ומהנפש. כיום אפשר למצוא לא מעט סדנאות שקשורות בניקוי יסודי של הגוף והנפש מכל ההיבטים ולכן חשוב לבחור בקפידה את סוג סדנת הניקוי שתתאים לכל צורך או מטרה.

מה המטרות של ניקוי רעלים מהגוף ואיך משיגים אותן?

לכל אדם שרוצה להתנקות מבפנים או מבחוץ תהיינה מטרות אחרות ושונות. יהיה מי שירצה לוודא שמערכת העיכול או שאר מערכות הגוף פועלות בצורה תקינה ונורמלית, מה שיעזור לו להפחית את הסיכון למחלה או בעיה בריאותית ויהיה מי שבאופן אמיתי ומילולי ירצה להוציא מהגוף שאריות של מזון שהוא בוחר, למשל, להפסיק לצרוך ולכן ירצה לוודא שלא נשארות שום עקבות למזון מסוג זה. אפשרות נוספת של ניקוי רעלים מהגוף היא ביצוע סוג של ריסטרט לגוף על מנת להתחיל לפעול בצורה מושכלת יותר, לעשות הבדל בין מה שהיה לפני לבין מה שמגיע אחרי וכאן בעיקר נכנס לתמונה העניין של הנפש, הרגש, נקודת ההתחלה החדשה באופן מודע.

 

למה כדאי לבצע תהליך ניקוי עמוק ולמי זה מתאים?

יש מגוון רחב של שיקולים או סיבות לבצע תהליך של ניקוי רעלים מהגוף וכל אדם מקבל את ההחלטה מתי העיתוי הנכון עבורו או איך יהיה הכי נכון בשבילו לעשות את זה. יש מי שירצה לנקות את הגוף באופן פיזי ויש מי שיעדיף את הסמליות ואת הניקיון של הנפש והרגש. כמובן שיש את אלה ששילוב בין הגוף והנפש הוא מה שהם מחפשים וחשוב להם ולכן כך או כך תהליך נכון ומותאם אישית של ניקוי הרעלים יסייע להם להשיג את המטרות שלהם. את העיתוי הם יבחרו. יכול להיות שהם ירגישו לא טוב ויחשבו שהגוף לא מתפקד כמו שצריך ויכול להיות שהם ירגישו דווקא שהחיים שלהם תקועים ואין להם לאן להתקדם. בשני המקרים ניקוי הרעלים יכול להתברר כנכון ומתאים.

קראו עוד: ניקוי רעלים בעזרת קנאביס רפואי

סוגים שונים של תהליכי ניקוי רעלים ואיך בוחרים מביניהם?

כאמור, כיום יש מגוון רחב של אפשרויות לבצע ניקוי רעלים מהגוף וחשוב לבחון אותם היטב על מנת לבחור כמו שצריך. יש מי שיחפש תהליכים שמלווים באנשי מקצוע מעולם הדיאטה, התזונה והרפואה על מנת לבחור את המאכלים או המשקאות שיגרמו לסילוק הרעלים והשאריות השליליות בתוך הגוף ויהיה מי שיעדיף את הפן הרוחני – סדנאות כתיבה, סופי שבוע של שתיקה ותרגול מדיטציה וכמובן שניקוי הרעלים יכול להיות גם רק ביצוע פעולות אהובות שנעים לבצע – חוגי יצירה או מלאכת יד, טיולים בחיק הטבע או כל מה שגורם לשמחה ורגיעה של הגוף והנפש כאחד. חשוב לדעת שאין די בסילוק הרעלים עצמם אלא יש חשיבות למילוי הגוף באופטימיות, גישה חיובית ושמחת חיים.

כמה עולים תהליכי ניקוי רעלים?

מכיוון שיש מגוון רחב של תהליכי ניקוי רעלים מהגוף – הרי שגם המחירים יהיו מגוונים ביותר. יש תהליכים חד יומיים או כאלה שאורכים כמה שעות בלבד ויש סדנאות שבהן יש חשיבות לריחוק מהבית ולניתוק מהסביבה והשגרה המוכרות. המחיר יהיה תלוי באורך הסדנה או התהליך, בליווי אנשי המקצוע לאורכו ולמידת הניסיון והידע המקצועי שלהם ובשירותים נוספים כאלה ואחרים שניתנים במהלך התהליך – לינה, ארוחות, חוגים, פעילות גופנית, חומרי גלם לסדנאות או מלאכת יד ועוד. ברגע שבוחרים בתבונה את התהליך שיהיה הכי מתאים לדרישות והמטרות – אין ספק שגם המחיר יהיה מתאים וידידותי. באופן כללי אפשר לומר שהמחירים יכולים להגיע גם לאלף שקלים.

קראו עוד: ניקוי רעלים על פי הרמב"ם

איך מרגישים אחרי שמסיימים בהצלחה תהליך של ניקוי רעלים?

אחרי שמשקיעים מחשבה ובוחרים תהליך של ניקוי רעלים שמתאים לדרישות והיעדים שמציבים – אין ספק שיהיה קל יותר להשלים אותו. איך מרגישים? כאילו שנולדים מחדש. התחושה תהיה טובה ומשוחררת, השרירים יהיו רפויים וטווח התנועה שלהם יהיה רחב, הנשימה תהיה עמוקה ותאפשר מעבר אוויר לכל חלקי הגוף ומצב הרוח יהיה מרומם. כך ממשיכים הלאה בחיים ואפשר להתחיל מהתחלה במקום שלפני כן הייתה תחושה של תקיעות ושל חוסר יעילות. אלה בדיוק המטרות של התהליך וללא ספק עם התקדמותו אפשר יהיה להרגיש איך אט אט הרעלים והחומרים השליליים עוזבים את הגוף ומאפשרים לתחושות החיוביות להשתלט ולתפוס כל חלקה טובה.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!