איך מתבצע ניקוי רעלים עם מיצים?

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

ניקוי רעלים עם מיציםבשנים האחרונות נפוץ ומקובל מאד לפנות לתהליכים שונים של ניקוי פנימי ועמוק של הגוף והנפש. כיום ידוע מעל לכל ספק שיש קשר הדוק בין החיצוניות של אדם לבין הפנימיות שלו והמשפט נפש בריאה בגוף בריא אינו קלישאה אלא מתאר בצורה נאמנה מצב רצוי של הרבה מאד אנשים. לשם כך צריך לבחון את פעילות הגוף ולוודא שהיא מתבצעת בצורה תקינה. לפעמים מה שצריך זה ניקוי רעלים עם מיצים שעוזרים לנקות את מעברי הגוף השונים, שמסלקים שאריות מזון או פסולת שמצטברים בגוף ומאפשרים לכל הגוף לפעול ולתפקד בצורה טובה יותר, יעילה ומשוחררת. השחרור יורגש גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים.

 

איך ניקוי רעלים עם מיצים תורם לבריאות ולמצב הרוח?

מדובר במיצים ייחודיים שעשויים ממרכיבים שיש בהם כדי לנקות את מערכת העיכול, לפנות שאריות מזון שנתקעו או הצטברו במעברים או צינורות של הגוף, לשטוף החוצה את כל מה שחוסם את התפקוד התקין ומפריע לגוף לתפקד בצורה יעילה ונכונה. ניקוי רעלים עם מיצים נחשב לכזה שיש בו רמה גבוהה של יעילות, שלא מצריך שינוי השגרה היומיומית של מי שמבצע אותו ושבאופן כללי קל לבצע אותו וזה לא בהכרח מצריך מרשם רופא או ליווי של אנשי מקצוע. תמיד כדאי שיהיו אנשי מקצוע בקרבת מקום אך אין זו חובה ותהליך הניקוי בהחלט יכול גם להתבצע בצורה יעילה שמשיגה תוצאות אחרי שמקבלים את ההחלטה בצורה עצמאית ומוצאים את המיצים המתאימים לצורך כך.

https://www.youtube.com/watch?v=cAlAzC3nxi0

מה היתרון של ניקוי רעלים עם מיצים?

אנשים רבים פונים לכיוון הנוח של ביצוע ניקוי רעלים עם מיצים כי מדובר בשיטה קלה ונוחה שכבר מזמן הוכחה כיעילה. מדובר בשיטה לא פולשנית שנוח מאד להיצמד אליה והיא לא מחייבת שינוי כלשהו בשגרת היומיום של מי שבוחר לנקוט בה. אפשר לקבל החלטה באופן עצמאי, לברר פרטים אודות מיצים שונים שקיימים כיום, לקבל את ההחלטה איזה מיץ יביא איתו את מירב התועלת ולקנות אותו דרך נקודות מכירה מוכרות ומוסמכות. חשוב לפעול על פי ההנחיות שמצוינות בעלון לצרכן או בהוראות השימוש ולשים לב האם ישנו התוויות בשימוש. באופן כללי מדובר במרכיבים ידידותיים לבריאות ולא בכאלה שיש בהם משום סכנה כלשהי. הנוחות בשימוש משחקת תפקיד חשוב.

קראו עוד: ניקוי רעלים בשלושה ימים עם חומץ תפוחים

למי מומלץ או מתאים לבחור בשיטת ניקוי רעלים עם מיצים?

יש מגוון רחב של סיבות או שיקולים אשר בגינם אנשים יבחרו לפנות לכיוון של ניקוי רעלים עם מיצים. יתכן והם מרגישים שהגוף כבר לא פועל בצורה תקינה או מסודרת כמו בעבר, יכול להיות שיהיה מדובר דווקא בכיוון הרגשי או המנטלי, כלומר הם ירגישו תקועים, לא יהיה להם מצב רוח מרומם והם יחשבו שהחיים שלהם כבר לא מעניינים או כדאיים. בעצם הם ירגישו שהם צריכים לעשות RESTART בחיים שלהם על מנת להחזיר את עצמם למסלול נעים, משמח וכזה ששווה עבורו לקום כל בוקר מחדש. לשם כך צריך לזנוח הרגלים ישנים ולא טובים ולאמץ שגרה חדשה, נכונה וחיובית שמצביעה על כיוון חדש והרבה יותר טוב. האופטימיות לבדה תעשה את ההבדל עכשיו.

 

כמה עולים המיצים שאיתם מבצעים ניקוי רעלים ממערכות הגוף?

חשוב להבין שיש מגוון רחב של סוגי מיצים שמיועדים לתהליכי ניקוי עמודים ויסודיים. יש כאלה שהם מוצרי מדף והם יהיה, באופן יחסי, יותר זולים ממוצרים אחרים ויש כאלה שיירקחו במיוחד עבור כל אדם בנפרד על פי מה שהוא מצפה מהתהליך ועל פי עקרונות בריאותיים של הגוף האישי שלו. בעוד מוצרי מדף יעלו כמה עשרות שקלים או לכל היותר סביב 200 ₪, הרי שמוצרים שנרקחים במיוחד יכולים לעלות הרבה יותר ולהגיע אפילו לכדי כמה מאות שקלים. עניין נוסף שצריך לקחת בחשבון בהקשר של המחיר קשור במשך הזמן שצריך יהיה לשתות את המיץ, שכן יש מיצים שיהיה צורך לשתות מהם גם אחרי שתהליך הניקוי עצמו מסתיים, זאת על מנת לתחזק את הגוף והמערכות.

איך מרגישים אחרי שמסתיים תהליך ניקוי הרעלים עם המיץ?

בדיוק כמו שאותו אדם הציב לעצמו כמטרה – אין ספק שתגיע תחושה חדשה של התחלה מעניינת, של RESTART, של כיוון חדש שהגוף והנפש פונים אליהם. הגוף יעבוד במרץ חדש ולא מוכר, המערכות תהיינה נקיות מכל הבחינות וכמובן שמצב הרוח ישתפר והתחושה הכללית תהיה טובה, אפילו טובה מאד. בדרך זו אפשר להבטיח שיוצאים לדרך חדשה, גם עם הגוף וגם עם הנפש וללא ספק השינוי המיוחל יגיע וייתן את אותותיו. כך אפשר להתחיל לחייך יותר, להתנהג בצורה שמשקפת מעכשיו נכונה את המצב החדש, את תחושות החיוביות והאופטימיות, אפשר יהיה ללבוש בגדים מחמיאים שמשקפים גם הם את השינוי ובאופן כללי פשוט להרגיש טוב. אפילו טוב מאד.

 

הכדאיות של תהליכי ניקוי עמוקים

כאשר בסיום התהליך יש אור גדול בקצה המנהרה, בדמות מצב רוח מרומם והרבה שמחה חדשה – אין ספק שהתהליך יהיה שווה וכדאי יהיה לבצע אותו. לא בכדי הרבה אנשים פונים לתהליך זה, שכן הם רואים ומבינים שיש לו הרבה מה להציע להם, בעיקר אם הם חשים עצובים, מדוכדכים או אפילו במצב מתקדם של דיכאון. בדרך זו הם יכולים לקחת החלטה עבור עצמם, לקנות את המיצים שמתאימים לתהליך שהם מבקשים לעבור ולהבטיח לעצמם שינוי באופן יחסי למצב הנוכחי. מדובר בתהליכים יעילים שהפופולריות שלהם עולה וכבר מזמן לא מדובר רק בטרנד שבעבר היה נדמה שיחלוף מתישהו כשם שהגיע. בזכות תהליכים אלה הרבה אנשים מרגישים הרבה יותר טוב.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!