חשיבות שתיית מים בניקוי רעלים

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

19083740_xxlמים הם, פשוטם כמשמעם, הנהר המשפיע על בריאות טובה וזורמת. מים מעבירים חומרים מזינים לתאים, מסייעים לעיכול באמצעות יצירת הפרשות קיבה, מסלקים פסולת מהגוף, שומרים על בריאות הכליות.

מעשירים בלחות את העור, העיניים, הפה והאף, משמנים את כריות המפרקים ומסדירים את טמפרטורת הגוף וחילוף החומרים.

מים ממלאים אף תפקיד מכריע במניעת מחלות. במחקר שנערך במרכז לתזונה באוניברסיטת שפילד באנגליה, חוקרים הגיעו למסקנה לפיה נשים ששותות מים בקביעות, הפחיתו את הסיכון שלהן לסרטן השד ב-79%. מחקר אחר, שנערך במרכז לחקר הסרטן 'פרד האצ'ינסון' בסיאטל, מצא כי נשים ששותות למעלה מחמש כוסות מים ביום נמצאות בסיכון מופחת של 45% לסרטן המעי הגס, בהשוואה לנשים ששותות שתי כוסות מים או פחות ביום.

רופאים רבים מאמינים שהידרציה נכונה מסייעת במניעת מחלות כרוניות כגון דלקת מפרקים שגרונית, האטת סימני ההזדקנות ושיפור מצבים כגון עצירות, סוכרת, היפוגליקמיה, השמנה, אבנים בכליות, עור יבש, קמטים, קטרקט וגלאוקומה.

מים ורעילות

כשבגוף לא זורמים מספיק מים לניקוי פסולת ורעלים, הגוף טובע ממש בפסולת מטבולית רעילה. אין באמור כדי לזרוע בהלה, אך זוהי אינה הגזמה. אפילו התייבשות קלה עשויה להתיש את הגוף באופן המשפיע ברצינות על איכות החיים.

בדיוק כפי שהכבד חיוני לתהליך העיכול, הכליות נחוצות לסיוע לגוף לסלק מים ופסולת. הכליות הן זוג איברים קטנים הממוקמים בסמוך לעמוד השדרה. הן צורכות כעשרים אחוזים מהדם עם כל פעימת לב, מנקות את הגוף מחומרים שאינם רצויים ולאחר מכן מייצרות שתן, הנוזל דרכו הפסולת מונעת מהגוף.

תפקוד תקין של הכליות שולט אף ברמות הריכוז של נוזלי הגוף. אם הנוזלים דלים מידי, הכליות מגרשות עודפי מים דרך השתן. אם נוזלי הגוף מרוכזים מידי, הכליות מפרישות את העודפים ונאחזות במים. במילים אחרות, הכליות אחראיות על איזון הנוזלים והאלקטרוליטים בגוף, כך שיוכל לפעול כראוי. אם הכליות אינן מקבלות את כמות המים לה הן זקוקות לביצוע פעולות סינון אלו, הבריאות מתדרדרת במהירות.

אלקטרוליטים הם סוג מלח המורכב מיונים של מטענים חשמליים חיוביים ושליליים. אלו הם "ניצוצות" המעבירות מסרים חשמליים על פני התאים, ופעילות זו היא המאפשרת לגוף לתפקד. הכליות עובדות לשמירת יציבות ריכוזי האלקטרוליטים, שכן הם חייבים להיות מוחלפים באופן קבוע, למניעת התייבשות העלולה לגרום נזק והתקפים לאיברים.

מים כדרך חיים

פיסיולוגים רבים ממליצים על שתיית מים קבועה במקום שתיית משקאות ספורט פופולאריים. מומחים מצאו כי ההבדל בתוכן האלקטרוליט בשתיית מים ושתיית משקאות ספורט חשוב לספורטאי צמרת בלבד, המתחרים באופן מקצועי באירועי סיבולת.

הרפואה הסינית המסורתית גורסת ששלפוחית השתן מווסתת את הנוזלים בגוף דרך הכליות, ולכן מהווה את אלמנט המים. הכליות הן מסירות רעלים נפלאות. הן נפטרות מחומרי הפסולת המגיעים מחומצת חלבון וחומצה לקטית בחילוף חומרים בשתן, אך הן זקוקות לשפע מים לשם ביצוע תפקיד זה. על פי הרפואה הסינית, הכליות מפיצות צ'י, או אנרגיית חיים חיונית, בכל הגוף. הן אחראיות להסרת הורמונים, ויטמינים, מינרלים ורעלים זרים עודפים כגון תרופות, כימיקלים ותוספי תזונה.

קראו עוד בנושא:

ניקוי רעלים מהגוף ומהנפש לאחר הפלה – מגוון שיטות טבעיות להתאוששות מהפלה

תזונה לניקוי רעלים

 

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!