דיאטת ניקוי רעלים

ניקוי רעלים זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לניקוי רעלים!

דיאטת ניקוי רעליםכשאדם מחפש שיטה לרדת במשקל במהירות ולהרגיש טוב יותר (ומי אינו מעוניין בזה?), הוא עשוי להתפתות לנסות דיאטות אופנתיות מהירות, המובילות לירידה מהירה במשקל, בתקופה בה הוא אוכל, למשל, ירקות ופירות בלבד, או סוג אחר של מזון או משקה, המהווה את עיקר התזונה שלו. רוב התזונאים ממליצים שלא לטרוח עם דיאטה כזו.

אך דיאטות ניקוי רעלים הן סיפור אחר. הן נמצאות בסביבה כבר למעלה מחמישים שנים, ומובילות לירידה משמעותית במשקל, כשהמטרה היא יותר שימת דגש על הבראת הגוף מאשר על ירידה במשקל.

דיאטה זו מבוצעת לפרק זמן קצר ומוגדר ביותר, בדרך כלל למספר ימים ולאחריה ניתן להתחיל לשמור על המשקל באופן מבוקר ולשנות את הגישה לאורח חיים בריא יותר. כלומר, דיאטת ניקוי רעלים מהווה את "בעיטת הפתיחה" לירידה בריאה במשקל.

האופן בו פועלת דיאטת ניקוי רעלים

תזונאים ממליצים על משטר בן ארבעה ימים, במהלכו אדם אוכל, או שותה, מספר רכיבים עיקריים:

  • ארטישוק
  • אבוקדו
  • תפוחי עץ
  • עדשים
  • סלמון
  • תרד.

מזונות אלו שייכים לקבוצת מזונות המכילים שומנים בריאים, חלבונים, סיבים ונפח מים. בנוסף, הם עמוסים בחומרים נוגדי חמצון. מומלץ לאכול מזונות אלו בלבד למשך שלושה או ארבעה ימים, לשיפור התחושה הכללית. זהו פרק זמן בו ניתן לבסס התנהגויות תזונה חדשות ובריאות.

דיאטה זו הוכחה כשיטה מוצלחת מאוד המסייעת לניקוי הגוף מרעלים ומזהמים מזיקים, וכדי לקדם את הרווחה והבריאות הכללית. יחד עם זאת, זוהי אינה דיאטה קלה, והיא דורשת מסירות. על מנת לטהר את הגוף כראוי ולשטוף אותו מרעלים, יש להקפיד על הדיאטה במשך שלושה עד חמישה ימים רצופים, אך לא מעבר לכך, כדי שלא להיקלע למספר סיכונים בריאותיים שעשויים להיות רציניים.

למי מתאימה דיאטת ניקוי רעלים?

דיאטה זו מתאימה לכל אדם המבקש יתרונות בריאותיים משמעותיים, וכן, פירוש הדבר שהיא מתאימה כמעט לכולם. יחד עם זאת, היא שימושית במיוחד עבור אנשים הסובלים ממחלה שהתפתחה למצב אקוטי וכרוני; אנשים עם מערכת עיכול הזקוקה למנוחה וטיהור; ואנשים הזקוקים להטמעת ובניית רקמות טובות יותר בגוף.

ניתן לבצע דיאטה זו בכל עת, והיא בדרך כלל מומלצת לביצוע מספר פעמים בשנה. במצבים קיצוניים, כגון כשהיא דרושה על מנת לסייע עם מחלות מסוימות, ניתן לבצע אותה בתדירות גבוהה יותר. חזרה על הדיאטה מספר פעמים בשנה משנה את המצב הבריאותי באופן נפלא, שומרת על פעולה תקינה של הגוף ומשפרת את הבריאות.

היתרונות הבריאותיים של דיאטת ניקוי רעלים

דיאטת זו מספקת את כל התזונה לה אדם זקוק כדי לשמור על בריאותו, אך היא עשויה להיות קשה במיוחד, כשאדם צופה בטלוויזיה בתמונה של צ'יזבורגר עסיסי. הימנעות מפיתויים אלו היא קריטית. בסיום פרק הזמן, אדם חש גאווה עצמית משמעותית ומתחיל לחוות את כל ההשפעות המועילות.

החיים המודרניים מאופיינים במתקפת כימיקלים עימה מתמודדים אנשים מידי יום. הסרת המזונות המעובדים ומתן אפשרות לגוף לנוח מעט, משפרת את הבריאות. היתרונות הבריאותיים של דיאטת ניקוי רעלים הם:

  • פיזור וסילוק רעלים וגודש שהתפתחו בגוף.
  • ניקוי הכליות ומערכת העיכול.
  • טיהור הבלוטות ותאי הגוף.
  • חיסול כל הפסולת הבלתי שמישה וחומרים מוקשים המצטברים במפרקים ובשרירים.
  • הקלת הלחץ והגירוי על העצבים, העורקים וכלי הדם.
  • בניית זרם דם בריא.
  • שמירה על מראה צעיר וגמישות עור, ללא קשר לגיל.

החסרונות בדיאטת ניקוי רעלים

למרבה הצער, הסביבה של היום הופכת להיות רעילה יותר ויותר, ומומחים סבורים כי דיאטות ניקוי רעלים רק "מגרדות" את פני השטח ואינן מצליחות באמת ובאופן מוחלט לנקות את הגוף מהרעלים אליהם אדם נחשף באופן קבוע.

לכן, הם סבורים שבמקום לבצע דיאטות מורכבות אלו, מומלץ להקפיד על בריאות הכבד, שהוא האיבר המשמעותי ביותר להפחתת נטל הרעילות, באמצעות המרת תרכובות מזיקות למזונות ומשקאות בריאים וטבעיים יותר. בכך מפריש הכבד את הרעלים באופן טבעי דרך מערכת השתן והמעי הגס, ללא הצורך "להבהיל" את הגוף עם דיאטה חמורה.

בנוסף, ומכיוון שדיאטת ניקוי רעלים עלולה להוביל לאפיסת כוחות או תת תזונה, מומלץ להימנע מחשיפה לרעלים, ולהשלים את התזונה עם עשבי תיבול, המשפרים את יכולת הכבד לטהר את הגוף ולהגן עליו. הוספת ירקות שורש, שום וכורכום לארוחות היומיות, משפרת את תהליך ניקוי הרעלים בגוף באופן טבעי. אפשר לבצע את הדיאטה גם ל-24 שעות בלבד.

אבי סופר ניקוי רעלים
אבי סופר ניקוי רעלים

אבי סופר, מנקה רעלים מגוון שיטות מוכרות. איש מקצוע ותיק בתחומו, עם ניסיון עשיר מאד הכולל הצלחות ושלל טופלים מרוצים, מקים ומייסד המרכז לניקוי רעלים.

053-3568152
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!